Οι αναρχικοί του Σαββατοκύριακου «ξαναχτύπησαν»-Επεισόδια και βόμβες μολότοφ στα Εξάρχεια

Στόχος για ακόμα μια φορά τα ΜΑΤ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στο ίδιο έργο θεατές είναι σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο οι κάτοικοι των Εξαρχείων, καθώς για ακόμα μια φορά σημειώθηκαν επεισόδια με βόμβες μολότοφ και πέτρες εναντίον των ΜΑΤ.

Ειδικότερα, λίγο μετά τη 01:00 τα ξημερώματα του Σαββάτου και για περίπου μισή ώρα, νεαρά άτομα έκαναν αλλεπάλληλες επιθέσεις με βόμβες μολότοφ και πέτρες, εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ, που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Πατησίων και Τοσίτσα.

Από τις επιθέσεις δεν υπήρξε τραυματισμός, ενώ δεν έγινε προσαγωγή.

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top