Θρεπτική και εύγευστη σούπα με τραχανά

Δείτε ολόκληρη τη συνταγή του Λάμπρου Βακιάρου

Σούπερ τροφή για το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι ο τραχανάς και έτσι ο Λάμπρος Βακιάρος έδειξε στους τηλεθεατές της εκπομπής «Στη Φωλιά των Κου Κου» πώς να φτιάξουν μία υγιεινή συνταγή.

Σούπα αποτοξίνωσης με μανιτάρια τζίντζερ και φρέσκα μυρωδικά

Υλικά 

•    1/2 γλυκοπατάτα (κομμένη σε κύβους)
•    360 γρ. κρεμμύδια (ψιλοκομμένα)
•    1 πράσο (ψιλοκομμένο)
•    2 καρότα (ψιλοκομμένα)
•    10 γρ. κουρκουμά
•    16 γρ. τζίντζερ (τριμμένο)
•    2 – 3 φύλλα δάφνης
•    180 γρ. τομάτα χυμό
•    1.5 λίτρο νερό
•    160 – 200 γρ. σέλινο (ψιλοκομμένο)
•    1 πιπεριά Φλώρινης (ψιλοκομμένη)
•    170 γρ. τραχανά (γλυκό κ’ ξινό 50-50)
•    Ξύσμα και χυμό από 1 λεμόνι
•    Κρουτόν για το γαρνίρισμα

 

Διαδικασία

1.  Σε μια μεγάλη κατσαρόλα προσθέτουμε τη γλυκοπατάτα, τα κρεμμύδια, το πράσο, τα καρότα, τον κουρκουμά, το τζίντζερ, τα φύλλα δάφνης, το χυμό τομάτας, το νερό, αλάτι και πιπέρι. Αφού δώσουμε μία βράση, χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία σε μέτρια και τοποθετούμε ένα μισόκλειστο καπάκι, έτσι ώστε να κρατήσουμε τους υδρατμούς.
2.    Βράζουμε για περίπου 20 – 25 λεπτά και στη συνέχεια προσθέτουμε το σέλινο και την πιπεριά Φλωρίνης. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι.
3.    Πάντα σε μέτρια προς χαμηλή θερμοκρασία μαγειρεύουμε συνολικά για περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά και στη συνέχεια προσθέτουμε τον τραχανά. Σε αυτό το σημείο έχοντας στο μυαλό μας ότι ο τραχανάς θα απορροφήσει υγρά τσεκάρουμε αν χρειάζεται να προσθέσουμε λίγο ακόμα νερό.


4.    Ανακατεύουμε συχνά για να μην κολλήσει στο κάτω μέρος της κατσαρόλας ο τραχανάς και μαγειρεύουμε για άλλα 15 – 20 λεπτά (ανάλογα με τον τύπο του τραχανά).
5.    Αποσύρουμε από την εστία, προσθέτουμε το ξύσμα και το χυμό από ένα λεμόνι και διορθώνουμε τη γεύση με αλάτι και πιπέρι.
6.    Σερβίρουμε με φρέσκο ελαιόλαδο και κρουτόν.
 

Δείτε ολόκληρη την εκπομπή «Στη Φωλιά των Κου Κου» εδώ 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top