Γυμναζόμαστε υπό τους δυναμικούς ήχους των αγαπημένων μας τραγουδιών

Οφείλεται στη μουσική η καλή απόδοσή μας όταν αθλούμαστε;

Άθληση με μουσική

Στο βίντεο που ακουλουθεί, ο ιδιοκτήτης του Jo Fitness Lab, personal & weight trainer Δημήτρης Ορφανάκος και ο συνεργάτης του Αλέξανδρος Μοσχονάς, μάγειρας, με εξειδίκευση στο Calisthenics (καλλισθενική γυμναστική), μοιράζονται μαζί μας στιγμιότυπα από την καθημερινή τους προπόνηση, από την οποία, η ανεβαστική μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της, αφού συντονίζει, δίνει κίνητρο, συγκέντρωση και ρυθμό, ενώ αυξάνει την παραγωγικότητα και την απόδοσή μας όταν αθλούμαστε!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

S T R E E T _________________________________________________ "Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside while still alive. For every dark night, there’s a brighter day. Never surrender." 2pac _________________________________________________ We are the new generation of fitness. Nothing can stop us. Follow us. _________________________________________________ On fire with ma calisthenic bro @alexandrosmoshonas _________________________________________________ #fitspo #fitfam #gymlife #nopainnogain #fitlife #getstrong #workout #fitnessmodel #seenonmyrun #gains #strengthtraining #physiquefreak #fitness #bodybuilding #yoga #crossfit #fitfluential #greece #greek #instarunners #gym #athens

A post shared by Jo Orfanakos (@jo__orf) on

Έξι κορυφαίες ασκήσεις για γυναίκες που αναδεικνύουν τους γλουτούς

Είναι αλήθεια, ότι η μουσική, μας παρακινεί και συμβάλλει στο να απολαύσουμε τη γυμναστική μας. Χρησιμοποιώντας τα αγαπημένα μας τραγούδια, ξεφεύγουμε από την αρνητικότητα και επικεντρωνόμαστε στην προπόνησή μας.

  • Η μουσική, μας εμπνέει και συμβάλλει στη δημιουργικότητα
  • Η μουσική ρυθμίζει την αναπνοή μας
  • Η μουσική μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση
  • Η μουσική μειώνει τον πόνο
  • Η μουσική συμβάλλει στη συγκέντρωση και την παραγωγικότητα
  • Η μουσική βοηθά στη σωματική άσκηση

Καίμε το περιττό λίπος σε είκοσι λεπτά, με 8 καταπληκτικές ασκήσεις!

Οι αγαπημένες μας μελωδίες είναι, όντως, ένας πολύ καλός σύμμαχος ώστε να κατακτήσουμε τους στόχους μας, δίνοντάς μας το κατάλληλο κίνητρο:
Μας ωθεί να βγούμε από το σπίτι μας. Η μουσική, μας δίνει την ώθηση που χρειαζόμαστε για να δραστηριοποιηθούμε. Έρευνα έδειξε πως η μουσική, όχι μόνο μας βοηθά στο να αποφασίσουμε να βγούμε για τρέξιμο, αλλά μας κάνει, παράλληλα, να μη θέλουμε να τα παρατήσουμε.
Μπορούμε να κάνουμε πιο έντονη άσκηση, ακόμη και έαν δεν το καταλαβαίνουμε. Εάν επιλέξουμε τη μουσική που μας ευχαριστεί, θα έχουμε καλύτερη επίδοση, οι ασκήσεις θα μας φαίνονται ευκολότερες και θα γυμναζόμαστε πιο σκληρά δίχως να το αντιλαμβανόμαστε. Οι ερευνητές το αποδίδουν στον ρυθμό. Το κατάλληλο τραγούδι, μας βοηθά να διατηρούμε σταθερό βηματισμό και μας αποσπά την προσοχή από τη δυσκολία της άσκησης.


Τα αγαπημένα μας μουσικά κομμάτια, μπορεί να μας δημιουργήσουν υπερδιέγερση. Η μουσική έχει τη δύναμη να μας φτιάξει τη διάθεση και να μας κάνει να νιώθουμε έτοιμοι για τα πάντα. Δεν υπάρχει μια ιδανική μουσική για όλους. Οι αναμνήσεις που έχουμε από συγκεκριμένα τραγούδια, ενδεχομένως, είναι κάτι το πολύ δυνατό και προσωπικό ταυτόχρονα.

Η μουσική μας χαλαρώνει και αποβάλει το άγχος. Η πιο αργή μουσική, μπορεί να επιβραδύνει τους καρδιακούς παλμούς και να μειώσει το άγχος που τυχόν αισθανόμαστε πριν από έναν αγώνα ή μια ιδιαίτερα έντονη προπόνηση. Αν και η μουσική έχει ιδιαίτερη σημασία, οι στίχοι και το πώς μας κάνουν να αισθανόμαστε, μπορούν να έχουν επίδραση στα συναισθήματά μας και να μας βοηθήσουν να ανακτήσουμε τον έλεγχο.

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς


Βελτιώνεται ο συντονισμός των κινήσεών μας.  Άσχετα με το πώς κινούμαστε, η μουσική, μας δίνει μία πιο ρυθμική κίνηση. Αυτός είναι και ο λόγος που αν έχει επιλεχθεί η κατάλληλη μουσική για ένα αερόβιο πρόγραμμα, αυτό γίνεται αυτομάτως πιο εύκολο. Το σώμα μας θέλει από τη φύση του να αρχίσει να κινείται με τον μουσικό ρυθμό.
Ξεπερνάμε τα όριά μας. Η κούραση είναι αυτή που θα φρενάρει τη γυμναστική, αλλά η μουσική θα μας βοηθήσει να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα όρια του εαυτού μας, μπλοκάροντας ένα μέρος της κούρασης που αισθανόμαστε. Η κατάλληλη μουσική θα μας αποσπάσει την προσοχή και δε θα αντιλαμβανόμαστε ότι καταβάλλουμε επιπλέον προσπάθεια. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούμε να ασκούμαστε σκληρότερα, χωρίς όμως να το αισθανόμαστε.

Οι καλύτερες ασκήσεις, για να απογειώσετε τους τρικεφάλους σας!

 

Θα κάνει μία σκληρή προπόνηση πιο διασκεδαστική. Έρευνα με 34 συμμετέχοντες έδειξε πως η μουσική επιδρούσε πιο πολύ και έκανε πιο ευχάριστη την προπόνηση, σε σύγκριση με το όταν έβλεπαν απλώς ένα βίντεο χωρίς ήχο. Γιατί; Γιατί όσο πιο πολύ χανόμαστε στη μουσική, τόσο αποστασιοποιούμαστε από τη δυσάρεστη αίσθηση που μπορεί να έχει (καταπόνηση).
Βελτιώνεται ο ρυθμός μας και αποφεύγουμε τους τραυματισμούς. Η μουσική στο κατάλληλο tempo, μπορεί να βοηθήσει να έχουμε καλύτερο ρυθμό και παράλληλα να αποφύγουμε τυχόν τραυματισμούς. Ο σωστός ρυθμός έχει συνδεθεί με χαμηλότερα ποσοστά τραυματισμών στους δρομείς μεγάλων αποστάσεων. 
Έχουμε ταχύτερη αποθεραπεία έπειτα από την προπόνησή μας. Ένα αργό τραγούδι, θα μειώσει τους καρδιακούς παλμούς μας και θα τους επαναφέρει στο κανονικό. Σε μία μελέτη με 60 συμμετέχοντες, διαπιστώθηκε ότι η αργή μουσική μειώνει την αρτηριακή πίεση, επιβραδύνει τον καρδιακό ρυθμό και επιταχύνει τον χρόνο αποκατάστασης. Οι ερευνητές σημείωσαν, επίσης, ότι η ανάκαμψη με την αργή μουσική ήταν ταχύτερη από τη σιωπή ή τη γρήγορη μουσική.

Επιλέξτε, λοιπόν, τη μελωδία που σας ταιριάζει και ξεκινήστε δυναμικά το πρόγραμμα της γυμναστικής σας!

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top