Οι καλύτερες ασκήσεις, για να απογειώσετε τους τρικεφάλους σας!

Tips από τον Δημήτρη Ορφανάκο για να αποκτήσετε τα πιο καλογυμνασμένα χέρια

Ποιος δε θα ήθελε ένα εντυπωσιακό και μυώδες χέρι; Όλοι οι άνδρες, αθλούμενοι ή μη, δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτό! Έτσι, οι ασκήσεις δικεφάλων αποτελούν τη Νο1 επιλογή για όσους ασχολούνται έστω και λίγο με τη γυμναστική. Αρκεί, όμως, η ανάπτυξη των δικεφάλων, για την απόκτηση ενός δυνατού και ογκώδους χεριού; Η απάντηση είναι όχι!

Καίμε το περιττό λίπος σε είκοσι λεπτά, με 8 καταπληκτικές ασκήσεις!

Το μεγαλύτερο μέρος του βραχίονα καλύπτεται από τον τρικέφαλο. Είναι σημαντικό να μην παραμελείτε τους τρικεφάλους σας και να τους γυμνάζετε εξίσου με τους δικέφαλους! Τα δυνατά χέρια, χρειάζονται δυνατούς τρικέφαλους, οι οποίοι συμμετέχουν και υποβοηθούν πολλές ασκήσεις άλλων μυϊκών ομάδων. Ακόμη και από άποψη συμμετρίας του χεριού, είναι απαραίτητο να μην τους παραμελείτε!

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Καθώς, λοιπόν, το καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών -και όλοι μας επιθυμούμε να βγούμε στις παραλίες με ένα καλογυμνασμένο και υγιές σώμα-, ο ιδιοκτήτης του Jo Fitness LabΔημήτρης Ορφανάκος, personal & weight trainer, προτείνει και παρουσιάζει σε όλους τους αναγνώστες του Star.gr τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για να ενδυναμώσετε ολοκληρωμένα δικέφαλους και τρικέφαλους!

«Μένουμε σπίτι» και ενισχύουμε τη φυσική μας κατάσταση!

 

I M P R O V E M E N T Fitness is not about being better than someone else... It's about being better than you used to...

Posted by Jo Orfanakos on Thursday, November 14, 2019

 

Εκτόνωση, κίνητρο, ανέβασμα της ψυχολογίας, βελτίωση της διάθεσης και της φυσικής μας κατάστασης: Αυτά είναι τα μικρά θαύματα της γυμναστικής!

Καλή σας προπόνηση, λοιπόν!

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top