Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Γυμναζόμαστε στο σπίτι με τον personal trainer Δημήτρη Ορφανάκο

Το καλοκαίρι πλησιάζει και ο ιδιοκτήτης του Jo Fitness Lab, Δημήτρης Ορφανάκος, personal & weight trainer, προτείνει και παρουσιάζει σε όλους τους αναγνώστες του star.gr τις πιο σημαντικές ασκήσεις για καλογυμνασμένους κοιλιακούς, χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματός μας.

«Μένουμε σπίτι» και ενισχύουμε τη φυσική μας κατάσταση!

Όπως επισημαίνει ο Δημήτρης Ορφανάκος, για την αποτελεσματική καύση λίπους, φυσικά παίζει ρόλο η τωρινή φυσική μας κατάσταση, καθώς και η διατροφή που ακολουθούμε. Για τις ασκήσεις που μας παρουσιάζει, δεν απαιτείται κάποιος ιδιαίτερος εξοπλισμός και είναι ένα προπονητικό πρόγραμμα που μπορείτε να ακολουθείτε μέρα παρά μέρα, με σκοπό να ενδυναμώσετε το σώμα σας, με ιδιαίτερη επικέντρωση στην εκγύμνανση των κοιλιακών μυών.

Εκτόνωση, ανέβασμα της ψυχολογίας, βελτίωση της διάθεσης και της φυσικής μας κατάστασης: Αυτά είναι τα μικρά θαύματα της γυμναστικής!

Καλή σας προπόνηση, λοιπόν!

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top