Έξι κορυφαίες ασκήσεις για γυναίκες που αναδεικνύουν τους γλουτούς

Tips από τον Δημήτρη Ορφανάκο για να αποκτήσετε τα πιο καλογυμνασμένα πόδια

Οι δυνατοί γλουτοί βοηθούν το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες, σας κρατούν σταθερές και σας κάνουν καλύτερες στην πεζοπορία, την ποδηλασία, τη yoga και κάθε άλλη δραστηριότητα. Οι γλουτιαίοι συνδέονται με τα πόδια, τη μέση και τα ισχία. Γι' αυτό τον λόγο, η ενδυνάμωσή τους με τις σωστές ασκήσεις μπορεί να βοηθήσει στη σταθεροποίηση και την υγεία της μέσης σας, να βελτιώσει τη στάση του σώματός σας και γενικά να μειώσει τις πιθανότητες τραυματισμών σε όλο το σώμα.

Οι καλύτερες ασκήσεις, για να απογειώσετε τους τρικεφάλους σας!

Καθώς, λοιπόν, το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ -και όλοι μας επιθυμούμε να βγούμε στις παραλίες με ένα καλογυμνασμένο και υγιές σώμα-, ο ιδιοκτήτης του Jo Fitness Lab, Δημήτρης Ορφανάκος, personal & weight trainer, προτείνει και παρουσιάζει σε όλες τις αναγνώστριες του Star.gr ένα αποτελεσματικό, κυκλικό πρόγραμμα, ώστε να γυμνάσετε ομοιόμορφα και να αναδείξετε τους γλουτούς και τα πόδια σας!

Καίμε το περιττό λίπος σε είκοσι λεπτά, με 8 καταπληκτικές ασκήσεις!

Εάν, λοιπόν, τα γυμνασμένα πόδια και οι σφιχτοί γλουτοί βρίσκονται και στη δική σας wish list, τότε οι παραπάνω ασκήσεις πρέπει να μπουν οπωσδήποτε στο πρόγραμμά σας. Ακολουθήστε τη ρουτίνα με τις ασκήσεις για τέλεια πόδια και θα αρχίσετε να βλέπετε γράμμωση στους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και τους δικεφάλους των ποδιών σας. Θα παρατηρήσετε, επίσης, βελτίωση συνολικά στη δύναμη και την αντοχή σας.

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Εκτόνωση, κίνητρο, ανέβασμα της ψυχολογίας, βελτίωση της διάθεσης και της φυσικής μας κατάστασης: Αυτά είναι τα μικρά θαύματα της γυμναστικής!

Καλή σας προπόνηση, λοιπόν!

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top