Οι top ασκήσεις με λάστιχα για μυική ενδυνάμωση!

Γυμνάσου με τη Ράσια Ιωακειμίδου και το star.gr

Η καλή εβδομάδα φαίνεται απ' το ξεκίνημά της! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, την εβδομάδα μας δυναμικά κάνοντας ασκήσεις με λάστιχα για μυική ενδυνάμωση ακολουθώντας της οδηγίες της γυμνάστριας Ράσιας Ιωακειμίδου.

Πιο παλιά χρησιμοποιούνταν ως μέσο μυικής αποκατάστασης τραυματισμών, εδώ και αρκετά χρόνια όμως, έχει μπει δυναμικά και στο χώρο της γυμναστικής. Είναι μια εναλλακτική μορφή εκγύμνασης, η οποία παρέχει αντίσταση και μέσα από αυτή γυμνάζεται όλο το εύρος του μυός που δουλεύει. Ανάλογα με το τέντωμα που υφίσταται ο μυς, αυξάνεται σταδιακά η αντίσταση.

Επίσης, σε αντίθεση με τα ελεύθερα βάρη που δίνουν έμφαση μόνο σε έναν συγκεκριμένο μυ, τα λάστιχα μεταφέρουν την αντίσταση σε όλο τον μυ, οπότε δουλεύουν πιο ολοκληρωμένα και αποφεύγεται ο τραυματισμός καθώς η ένταση μοιράζεται. Επιπλέον, συντελεί στην καύση λίπους! Είναι ένα εξάρτημα οικονομικό, μικρό, βγαίνει σε διάφορα χρώματα ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου και πολύ πολύ θαυματουργό!

Ξεκινήστε το παραπάνω πρόγραμμα μυικής ενδυνάμωσης για όλο το σώμα και θα νιώσετε τη διαφορά σύντομα!


 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top