Το μεσημέρι σε λειτουργία ξανά η σιδηροδρομική γραμμή στο Λειανοκλάδι

Είχε κλείσει μετά από εκτροχιασμό εμπορικής μαξοστοιχίας

ΟΣΕ: Το μεσημέρι σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μέχρι τις 12:00 το μεσημέρι θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες αποκατάστασης των προβλημάτων στη σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Λειανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, Κ. Πετράκη στο ΑΠΕ – ΜΠΕ. 

Όπως είχε μεταδώσει και το star.gr η κυκλοφορία των τρένων είχε διακοπεί χθες μετά τον εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας στην Καλλιπεύκη Δομοκού, με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις των επιβατών να γίνονται με λεωφορεία.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top