Τέμπη: Ο σταθμάρχης μπορεί να μη βρισκόταν στη θέση του – Γίνεται έρευνα

Είχε χρόνο να αντιληφθεί το λάθος του και να αποτρέψει τη σύγκρουση

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αρχών, ώστε να διαπιστωθεί ποιοι φέρουν ευθύνη για την τραγωδία που σημειώθηκε στα Τέμπη. Πλέον η έρευνα θα εστιάσει και στο αν ο σταθμάρχης της Λάρισας βρισκόταν στο πόστο του την ώρα που αναχώρησε από τον σταθμό η μοιραία αμαξοστοιχία 62. 

Αποκλειστικό Star: «Σφύριζαν αδιάφορα» για τους κινδύνους στα τρένα

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, το τρένο έφυγε από τον σταθμό στις 23:06. Εάν ο σταθμάρχης βρισκόταν στη θέση του θα μπορούσε να είχε δει τις κόκκινες λυχνίες και να ειδοποιήσει εγκαίρως τους μηχανοδηγούς να σταματήσουν και να αποσοβηθεί η τραγωδία. 

Οι αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο ο σταθμάρχης να μη βρισκόταν στο πόστο του όταν αναχώρησε η αμαξοστοιχία από τον σταθμό - Eurokinissi

Οι αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο ο σταθμάρχης να μη βρισκόταν στο πόστο του όταν αναχώρησε η αμαξοστοιχία από τον σταθμό - Eurokinissi

Παράλληλα ο σταθμάρχης όχι μόνο δε μετέφερε το έγγραφο – υπόμνημα 1001 χέρι με χέρι, αλλά αντίθετα έδωσε στον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας λάθος τηλεγράφημα. 

Τέμπη: Οι τρεις καταθέσεις του επιθεωρητή του ΟΣΕ στις Αρχές

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους μηχανοδηγούς ακόμα κι αν δε βρισκόταν στο σταθμαρχείο, μέσω φορητής συσκευής που έχουν όλοι οι σιδηροδρομικοί. Όλα αυτά, αναμένεται να διαλευκανθούν όταν θα γίνει η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου. 

Τέμπη: Ψυχομετρικά τεστ για τους σταθμάρχες του Μετρό, αλλά όχι του ΟΣΕ

Επίσης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega, οι σταθμάρχες του Μετρό και οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ υποβάλλονται σε ψυχομετρικά τεστ, όμως αυτό δεν ισχύει για τους σταθμάρχες του ΟΣΕ.

Σταθμαρχείο: Διάλογοι για σουβλάκια και χυδαία σχόλια εν ώρα υπηρεσίας

Επιπλέον, στον ΟΣΕ παλαιότερα για να γίνει κάποιος σταθμάρχης έπρεπε να περάσει από διάφορες τάξεις. Η έκτη τάξη ήταν και η τελευταία και απαιτούμενη προκειμένου να γίνει κάποιος κεντρικός σταθμάρχης, ενώ η διάρκεια της κάθε τάξης ήταν δύο χρόνια, μετά από τα οποία ακολουθούσε αξιολόγηση από τους προϊσταμένους.

Παραλείψεις σημειώνονταν τον τελευταίο καιρό και στις αξιολογήσεις των σταθμαρχών - Eurokinissi

Μετά την αποψίλωση των υπηρεσιών των σταθμαρχών στον Οργανισμό, αυτές καταργήθηκαν και υπάρχει μόνο ο α’ και ο β’ σταθμάρχης, οι οποίοι τοποθετούνται στις θέσεις του μετά από λίγες μέρες εκπαίδευσης.

«Ο Θεός με φώτισε» λέει η σταθμάρχης Νέων Πόρων για την κρίσιμη απόφασή της

Επιπροσθέτως, όπως αποκαλύφθηκε, η εγκατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης καθυστέρησε, εκτός των άλλων, και γιατί οι υπεύθυνοι της εγκατάστασης του συστήματος ζητούσαν από τον ΟΣΕ να μονοδρομηθούν μερικά τμήματα για να γίνουν έργα.

Εργαζόμενη καθαριότητας: «Οι σταθμάρχες έκλειναν τα φώτα κι έβαζαν μουσική»

Σε αυτά τα τμήματα έπρεπε να υπάρχουν σταθμάρχες προκειμένου να γίνουν οι μονοδρομήσεις, ωστόσο λόγω έλλειψης χρημάτων, ο ΟΣΕ δεν τοποθέτησε κανέναν, με αποτέλεσμα να μη γίνουν τα έργα.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top