Φτιάξτε μόνοι σας τα πιο υγιεινά bowls

Δείτε βήμα-βήμα ολόκληρη τη διαδικασία

υγιεινά bowls

Η αλήθεια είναι πως η υγιεινή διατροφή σήμερα είναι trend, αυτός είναι και ο λόγος που την συναντάμε παντού. 

Αυτό που συμβαίνει είναι πολύ καλό γιατί έτσι θα είναι πιο εύκολο να την εντάξουμε στην ζωή μας, καθώς θα υπάρχουν περισσότερα εστιατόρια με υγιεινό φαγητό, στο σούπερ μάρκετ θα βρίσκουμε πιο εύκολα αυτές τις τροφές λόγω της ζήτησης, αλλά θα συναντάμε και πολλούς ανθρώπους που θα μας δίνουν κίνητρο να το κάνουμε τρόπο ζωής. Έτσι και εγώ σήμερα θα σας δώσω 2 νόστιμες και πολύ υγιεινές συνταγές!

Θέλεις να χάσεις βάρος; Τι να επιλέξεις για πρωινό

Τις συνταγές αυτές καλό θα ήταν να τις καταναλώνετε το πρωί για να ξεκινήσετε με περισσότερη ενέργεια τη μέρα σας.

1.    Classic porridge bowl:

Yλικά 


•    600 ml γάλα
•    140 gr βρώμη
•    1 κουταλιά της σούπας μέλι
•    1 κάψουλα βανίλια ή λίγο ξύσμα από πορτοκάλι
•    1 κουταλιά του γλυκού κανέλα
•    Φρούτα της επιλογής σας αρκεί να μην ξεπερνάνε τα 3 (π.χ. 1/2 μπανάνα, 2-3 φράουλες, 1/2 μήλο κλπ.)
•    Ξηρούς καρπούς της επιλογής σας (π.χ. αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους κλπ.).

Εκτέλεση


•    Σε ένα κατσαρολάκι σε χαμηλή φωτιά βάζουμε μέσα το γάλα, τη βρώμη, την κανέλα, το μέλι και τη βανίλια, ανακατεύουμε μέχρι να γίνει χυλός όπως στις παραπάνω φωτογραφίες.
•    Το τοποθετούμε σε ένα μπολ και ρίχνουμε από πάνω τα φρούτα και τους ξυρούς καρπούς της επιλογής μας.

Φτιάξτε μόνοι σας το πιο light και νόστιμο παστίτσιο λαχανικών

2.Forest fruit smoothie bowl:


Υλικά


•    1 κούπα κατεψυγμένα φρούτα τους δάσους ( π.χ. μαύρα φραγκοστάφυλα, φράουλες, μαύρα βατόμουρα, κόκκινα φραγκοστάφυλα, σμέουρα, μύρτιλλα κλπ.), τα φρούτα αυτά μπορείτε να τα βρείτε έτοιμα κατεψυγμένα σε πολλά σούπερ μάρκετ.
•    2-3 κουταλιές της σούπας γάλα
•    2 κουταλιές της σούπας βρώμη
•    1 κουταλιά της σούπας μέλι
•    1 κουταλιά της σούπας granola ή τα κλασσικά δημητριακά cornflakes
•    Ξυρούς καρπούς της επιλογής σας
•    Φρούτα της επιλογής σας

Εκτέλεση 


•    Σε ένα μπλέντερ τοποθετούμε τα φρούτα, το γάλα, τη βρώμη, το μέλι και μετά τα χτυπάμε μέχρι να αποκτήσουν κρεμώδη υφή.
•    Τοποθετούμε το μίγμα  σε ένα μπολ και ρίχνουμε από πάνω τηgranola, τους ξηρούς καρπούς και τα φρούτα.

Ελπίζω να τα απολαύσετε και εσείς το ίδιο όπως εγώ κάθε πρωί!

Συντάκτης:  Ρενάλντα Καρίνα 

Πηγή: https://renaldakarina.com/
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top