Πέντε λάθη που κάνεις στη γυμναστική και δε χάνεις βάρος

Αφού κουράζεσαι τουλάχιστον να έχεις αποτέλεσμα

γυμναστική- απώλεια βάρους

Είσαι στην προσπάθεια απώλειας βάρους, κάνοντας διατροφή και γυμναστική, αλλά δε βλέπεις το αποτέλεσμα που περίμενες.

Πώς να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου ακόμα και όταν κοιμάσαι

Πιο κάτω μαζέψαμε 5 λάθη που ίσως κάνεις κι εσύ και δεν σε βοηθούν να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα:

1. Παραλείπεις το πρωινό γεύμα πριν την πρωινή σου γυμναστική

Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι να ξεκινήσεις να αθλείσαι το πρωί με άδειο στομάχι, επειδή, όταν τρως το πρωί, ενεργοποιείς το μεταβολισμό σου και δίνεις στο σώμα σου την απαραίτητη ενέργεια προκειμένου να αντέξει τη γυμναστική που στοχεύει αποκλειστικά στην καύση θερμίδων. 

2. Πίνεις smoothies μετά τη γυμναστική

Μόλις ολοκλήρωσες μία εξαντλητική προπόνηση, έκαψες περισσότερες από 400 θερμίδες και είσαι έτοιμη για ένα μικρό σνακ. Αλλά ακόμα και τα υγιεινά σνακ(όπως ένα smoothie με σοκολάτα, μπανάνα και κάσιους) μπορεί να περιέχουν πολλές θερμίδες. Για να αποφύγεις να πάρεις περισσότερες θερμίδες από αυτές που έκαψες, δοκίμασε καλύτερα κάποιο από αυτά τα  χαμηλά σε θερμίδες- σνακ για μετά την άσκηση.

3. Κατευθύνεσαι αμέσως στα ομαδικά

Οι αεροβικές ασκήσεις βοηθούν να κάψεις θερμίδες για να μειώσεις το συνολικό σωματικό σου λίπος και να τονίσεις τους μυς που είναι κρυμμένοι. Ο μυϊκός ιστός όμως καίει περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίει το σωματικό λίπος, οπότε είναι πολύ σημαντικό να χτίζεις μυς με ασκήσεις που στοχεύουν στην ανάπτυξη της δύναμής σου, αν θέλεις να χάσεις κιλά. Συνέχισε λοιπόν με τις αεροβικές ασκήσεις. αλλά φρόντισε να εντάξεις στο πρόγραμμά σου και κάποιες ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Τι είναι η αλκαλική διατροφή που ακολουθεί η Victoria Beckham;

4. Συνηθίζεις να περπατάς μόνο

Το περπάτημα δυστυχώς δε σε βοηθάει να κάψεις πολλές θερμίδες. Αν θέλεις να χάσεις κιλά, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να γυμνάζεσαι για τουλάχιστον μία ώρα κάθε μέρα, με ασκήσεις που κάνουν την καρδιά σου να χτυπά δυνατά, ώστε να κάψεις αρκετές θερμίδες. Το τζόκινγκ, η πεζοπορία, η ποδηλασία, το σχοινάκι, το κολύμπι ή ένα μάθημα αεροβικής στο γυμναστήριο αποτελούν όλα άριστες επιλογές.

5. Γυμνάζεσαι μόνο 2 φορές τη βδομάδα

Το να μη γυμνάζεσαι αρκετά συχνά μπορεί να αποτελεί το λόγο για τον οποίο δε βλέπεις κάποια αλλαγή στη ζυγαριά σου. Το καλύτερο είναι να προσπαθήσεις να εντάξεις τη γυμναστική στο πρόγραμμά σου για τουλάχιστον 5 ημέρες τη βδομάδα.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:Mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top