Μήπως κάνετε αυτά τα λάθη και δε γυμνάζεστε σωστά τελικά;

Λάθη που επηρεάζουν το επιθυμητό μας αποτέλεσμα 

Είδη γυμναστικής

Σύνταξη: Κωνσταντίνα Κύρκου

Η περίοδος του lockdown, άφησε σε πολλούς από εμάς τη συνήθεια να γυμναζόμαστε στο σπίτι, την οποία ακολουθούμε ακόμη και τώρα, χωρίς να χρειάζεται έτσι να τρέχουμε στα γυμναστήρια μέσα στη ζέστη. Η προπόνηση στο σπίτι, είτε διαθέτεις κάποιο εξοπλισμό είτε όχι, μπορεί να σου εξασφαλίσει μια ισορροπημένη σχέση με τη γυμναστική και φυσικά να αποκτήσεις το ιδανικό για εσένα σώμα.

Αγαπάμε τη γυμναστική: Μένουμε σε φόρμα όλο τον χρόνο

Όμως συχνά υπάρχει η πεποίθηση πως με τη γυμναστική στο σπίτι τα αποτελέσματα αργούν να έρθουν και εσύ απογοητεύεσαι. Μήπως, όμως, δε φταίει αυτό, αλλά ορισμένα λάθη που υιοθετούμε όταν επιχειρούμε να γυμναστούμε μόνες μας και τελικά δεν προπονούμαστε ολοκληρωμένα;

Κάνεις το ίδιο πρόγραμμα κάθε μέρα. Ίσως από τα συχνότερα λάθη που συναντάμε με τη γυμναστική στο σπίτι. Ναι, συμφωνώ ότι μπορεί να βρήκες ένα σούπερ πρόγραμμα στο YouTube, όμως η συνεχόμενη και καθημερινή επανάληψή του, κουράζει τους μύες, οι οποίοι συνεχώς επιζητούν νέες προκλήσεις για να γυμναστούν.

Ξεχνάς την προθέρμανση αλλά και την αποθεραπεία. Όχι επειδή φόρεσες τα αθλητικά σου, πρέπει να πιάσεις κατευθείαν τα βαράκια. Η τακτική αυτή μόνο τραυματισμούς μπορεί να σου προκαλέσει, αφού το σώμα σου δεν είναι προετοιμασμένο σωστά για την άσκηση. Το ίδιο συμβαίνει και με την αποθεραπεία. Ολοκλήρωσε την προπόνησή σου με τις κατάλληλες διατάσεις, ώστε να αποφορτίζεις τους μύες φυσιολογικά και να μπορείς να συνεχίσεις και τις επόμενες ημέρες.

Άσκηση στο νερό: Η πιο ιδανική και ευχάριστη επιλογή για ένα τέλειο σώμα

Κομμένες οι υπερβολές. Το ότι μπορείς να γυμνάζεσαι από την άνεση του σπιτιού σου, δε σημαίνει ότι θα έχεις πιο γρήγορα αποτελέσματα αν το κάνεις συνέχεια 24/7. Ακολούθησε ένα πρόγραμμα με βάση το επίπεδό σου μέχρι 4 φορές την εβδομάδα max.

Tα ενδιάμεσα διαλείμματα σου κάνουν τη ζημιά. Και θέλω να πω, πως φυσικά και πρέπει να υπάρχουν, όμως δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ μεγάλα, ούτε φυσικά πολύ μικρά. Η ξεκούραση ανάμεσα στα σετ είναι απαραίτητη, όμως φρόντισε να μην το παρακάνεις.

Πηγή: AllYou

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top