Αγαπάμε τη γυμναστική: Μένουμε σε φόρμα όλο τον χρόνο

Συμβουλές για ασφαλή άσκηση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Γυναίκα κάνει προπόνηση καλοκαίρι

Η γυμναστική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς σας. Η υπερβολική ζέστη, όμως, σε συνδυασμό με την υγρασία, ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα στην υγεία σας. Ο οργανισμός σας καταπονείται περισσότερο κατά την άσκηση τις ζεστές ημέρες. Αφού, όμως, ανήκετε στην ομάδα των ανθρώπων που δεν εγκαταλείπουν εύκολα το πρόγραμμα της γυμναστικής τους, μπορείτε ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές να συνεχίσετε την προπόνησή σας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, χωρίς να καταπιέσετε τον οργανισμό σας.

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Επιλέξτε κατάλληλα αθλητικά ρούχα. Προτιμήστε άνετα αθλητικά ρούχα, η σύνθεση των οποίων είναι είτε από βαμβάκι, είτε από ειδικά συνθετικά υλικά. Τα ρούχα θα πρέπει να αφήνουν το σώμα να αναπνέει, να απορροφούν τον ιδρώτα και να κρατούν το σώμα σας δροσερό καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης. Αποφύγετε ρούχα που τραβούν τον ιδρώτα και προτιμήστε εκείνα που τον επιτρέπουν να εξατμιστεί. Επίσης, είναι συνετό, τα ρούχα αυτά να είναι ανοιχτόχρωμα, ώστε να μην τραβούν τις ακτίνες του ήλιου πάνω σας. Τέλος, μπορείτε να φορέσετε καπέλο κατά τη γυμναστική σας, ώστε να αποφύγετε την απευθείας έκθεση των ματιών και του προσώπου γενικότερα στον ήλιο.

Ενυδατώστε συχνά τον οργανισμό σας. Προσπαθήστε να πίνετε νερό, ακόμη και εάν δε διψάτε. Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών του καλοκαιριού, το σώμα χάνει υγρά με την εφίδρωση, τα οποία πρέπει να αναπληρωθούν άμεσα. Πάρτε μαζί σας ένα μπουκάλι με νερό και πίνετε λιγο κάθε περίπου 15 με 20 λεπτά. Επίσης, μπορείτε να πίνετε ενεργειακά ποτά που αναπληρώνουν τους ηλεκτρολύτες του σώματός σας και ενυδατώνουν τον οργανισμό κατά την άσκηση. Τέλος, θα πρέπει να τονιστεί ότι καλό είναι, εφόσον ασκείστε, να καταναλώνετε 2-3 λίτρα νερό ημερησίως.

Οι καλύτερες ασκήσεις, για να απογειώσετε τους τρικεφάλους σας!

Προτιμήστε πρωινές ή βραδινές ώρες για τη γυμναστική σας. Τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού, είναι επικίνδυνο να προπονήστε κάτω από τον καυτό ήλιο. Προσπαθήστε να ξυπνήσετε λίγο νωρίτερα το πρωί και ξεκινήστε την ημέρα σας με γυμναστική. Είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας. Εάν από την αλλη δεν είστε πρωινοί τύποι, προγραμματίστε τη γυμναστική σας κοντά στη δύση του ηλίου, ώστε να αποφύγετε τη θερμοπληξία. Τα συμπτώματά της από την άσκηση σε πολύ θερμό περιβάλλον ενδεικτικά είναι τα εξής: κράμπες, εξάντληση πονοκέφαλος, ζαλάδα-ναυτία, κράμπες, ξηρό δέρμα, και σε πιο προχωρημένα σταδια εμετοί και απώλεια αισθήσεων.

Καίμε το περιττό λίπος σε είκοσι λεπτά, με 8 καταπληκτικές ασκήσεις!

Ελλατώστε την ένταση της γυμναστικής σας. Τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού, συνίσταται να ρίχνετε αισθητά τους ρυθμούς της πρόπονησής σας. Φροντίστε να μην πιέσετε τον εαυτό σας να φτάσει στα όριά του και προτιμήστε μια πιο χαλαρή προπόνηση, ώστε να εξοικονομήσετε δυνάμεις.  

Μην παραλείπετε τα διαλείμματα. Η καταπόνηση του οργανισμού σε συνθήκες ζέστης είναι ένα ενδεχόμενο το οποίο δε θα πρέπει να υποτιμάται. Αυτό σημαίνει ότι για να προφυλάξετε τον οργανισμό σας θα πρέπει να κάνετε διαλείμματα κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το σώμα σας χρειάζεται να αναρρώνει στο ενδιάμεσο, για να προλάβετε τις βλάβες από υπερπροπόνηση και κόπωση.

Εκμεταλλευτείτε τα καλοκαιρινά σπορ - και όχι μόνο. Κολύμβηση, aqua aerobic, yoga στην παραλία, θαλάσσια sports κ.λπ. είναι κάποιες από τις αθλητικές δραστηριότητες που μπορείτε να ακολουθήσετε το καλοκαίρι και να κρατήσετε τη φόρμα σας σε τέλειο επίπεδο!

Stay fit, stay healthy!

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top