Γυμναστική στο σπίτι: Έξι ασκήσεις για να δυναμώσετε τους κοιλιακούς σας

Ακολουθήστε τις συμβουλές του γυμναστή και φυσικοθεραπευτή Δημήτρη Δήμα

Μένουμε σπίτι για να προστατευτούμε από τον κορωνοϊό αλλά… φροντίζουμε το σώμα μας!

Στο βίντεο o γυμναστής και φυσικοθεραπευτής Δημήτρης Δήμας δείχνει στους αναγνώστες του star.gr 6 ασκήσεις για το πώς θα αποκτήσουμε πιο δυνατούς κοιλιακούς, μόνο με το βάρος του σώματος μας.

Είναι σε διαφορετικά επίπεδα κίνησης για να δίνεται ξεχωριστό ερέθισμα στον κορμό.

Μένουμε σπίτι: Πέντε ασκήσεις κινητικότητας για να νιώσετε καλύτερα

Βιταμίνη D: Μας προστατεύει από τον κορωνοϊό;

Οι ασκήσεις θα μας βοηθήσουν:

1)    Να τονώσουμε τους κοιλιακούς μύες (όλες τις μοίρες)

2)    Να μειώσουμε τις πιθανότητες εμφάνισης πόνου στη μέση

3)    Να έχουμε καλύτερο έλεγχο και ισορροπία του σώματος

 Δείτε εδώ περισσότερα video γυμναστικής από τον Δημήτρη Δήμα

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top