Πώς να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Θωράκισε όσο μπορείς τον οργανισμό σου

ανοσοποιητικό

Κάθε χρόνο οι εποχικές γρίπες είναι ένας μικρούλης εφιάλτης στο δρόμο με τις λεύκες... Σου συστήνουμε ψυχραιμία και σου έχουμε μερικές απλές συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν για να έχεις  ένα πιο γερό ανοσοποιητικό σύστημα.

Πίτσα: Πώς να την κάνεις πιο υγιεινή

Θέμα διατροφής

Ο οργανισμός σου είναι σε τέλεια λειτουργία μόνο όταν λαμβάνει καθημερινά ένα σωστό συνδυασμό βιταμινών και αντιοξειδωτικών τροφών. Οι τροφές σε λαχανικά και φρούτα που περιέχουν Α,Ψ, Ε και φωλικό οξύ, πρέπει να βρίσκονται καθημερινά στο πιάτο σου.

Πέντε υγιεινά snacks για τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης

Τροφές που βοηθούν

Καρότα
Πορτοκάλια
Μπρόκολο
Ζεστή κοτόσουπα με λαχανικά
Τσίλι
Tσάι ιβίσκου
Tσάι βουνού
Τζίντζερ
Αμύγδαλα

Πες όχι στο στρες

Μπορεί να σου ακούγεται κάπως κι όμως η υγεία σου και η άμυνα του οργανισμού σου μειώνεται όταν τα επίπεδα στρες είναι υψηλά. Με απλά λόγια το στρες μειώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και οι πιθανότητες να νοσήσεις είναι περισσότερες.

'Ιδρωσε λίγο, κάνει καλό

Θα αποβάλλεις τις τοξίνες, ενώ θα βοηθήσεις τα κύτταρά σου να έχουν οξυγόνο και ο μεταβολισμός θα δουλέψει καλύτερα. Επειδή είναι χειμώνας, μια ήπια δραστηριότητα εσωτερικού χώρου, όπως γιόγκα ή πιλάτες, είναι ιδανικές επιλογές.

Θέλεις να χάσεις βάρος; Δώσε μια ευκαιρία στις φυτικές ίνες!

Να κοιμάσαι καλά

'Αφησε για λίγο τα ξενύχτια και την κατανάλωση αλκόολ και πέσε για ύπνο νωρίς. Ο οκτάωρος ύπνος είναι η βασικότερη προυπόθεση για ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα.

Να προσέχεις την υγιεινή σου

Πλένε σχολαστικά τα χέρια σου αρκετές φορές μέσα στη μέρα και κάνε μόλις γυρίζεις ένα καλό ντους σε υδρατμούς.
 

Τέλος, εάν νιώσεις έντονα συμπτώματα, μην τα πεις σε φίλους αλλά πήγαινε σε γιατρό παθολόγο να σε συμβουλέψει.

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου
Πηγή:allyou.gr
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top