Πίτσα: Πώς να την κάνεις πιο υγιεινή

Θα παραγγείλεις; Ποια να επιλέξεις

πίτσα

Πίτσα, ένα φαγητό που όλοι και όλες επιλέγουμε όταν αράζουμε στον καναπέ βλέποντας ταινίες με το ταίρι μας ή όταν βλέπουμε ποδόσφαιρο με παρέα. Τι συμβαίνει όμως αν βρισκόμαστε σε δίαιτα και δεν μπορούμε να την απολαύσουμε;

Κουνουπίδι: Κι όμως υπάρχει τρόπος το παιδί σου να το λατρέψει

Υπάρχει τρόπος να την κάνουμε πιο υγιεινή και να γλιτώσουμε τις παραπανίσιες θερμίδες.

Η διατροφολόγος Βιβή Μπελέκου προτείνει στους αναγνώστες του star.gr να την φτιάχνουν μόνοι τους χρησιμοποιώντας  αλεύρι ολικής άλεσης το οποίο  λόγω φυτικών ινών οι οποίες βοηθάμε στον κορεσμό. Αυτό σημαίνει πως θα φάμε λιγότερα κομμάτια πίτσας άρα θα πάρουμε και λιγότερες θερμίδες. 

Γυμνάσου... στον αέρα και χάσε κιλά με bungee fitness!

Τα υλικά της χειροποίητης πίτσα μας μπορεί να είναι γαλοπούλα ή τόνος, φέτα ή light κίτρινα τυριά. Μια άλλη υγιεινή επιλογή πίτσας είναι η Μεσογειακή (ντομάτα, ανθότυρο, ελιά, πιπεριά), όπως τόνισε η διαιτολόγος. 

Αν πάλι δεν θέλετε ή δεν έχετε χρόνο να τη φτιάξετε μόνοι σας τι πίτσα μπορείτε να παραγγείλετε; 

«Μια καλή και υγιεινή επιλογή είναι η πίτσα λαχανικών (μανιτάρια, ντομάτα, πιπεριά και όποιο άλλο λαχανικό είναι της αρεσκείας μας) λόγω πολλών θρεπτικών συστατικών όπως βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και με λίγες θερμίδες» ανέφερε η Βιβή Μπελέκου.

Kάθεσαι ή είσαι όρθια πολλές ώρες; Χρειάζεσαι... ορθοσωμία!

 Όπως τόνισε η διαιτολόγος, έχουμε λανθασμένα συνδέσει το υγιεινό με τη δίαιτα. Δεν χρειάζεται να κάνουμε δίαιτα για να φροντίζουμε να τρώμε υγιεινά στην καθημερινότητά μας. Η υγιεινή διατροφή προάγει την υγεία μας.

Της Δέσποινας Μαλέλη

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top