Αυξήσεις «φωτιά» στα κόμιστρα των ταξί - Ποιες είναι οι νέες τιμές

Πόσο ακριβότερες θα γίνουν οι διαδρομές με ταξί μετά τις ανατιμήσεις

Όλα όσα είπε ο πρ. του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος

Ακριβότερη αναμένεται να γίνει η διαδρομή του ταξί για τους πολίτες, καθώς κλείδωσε η αύξηση στο κόμιστρο.

«Η κοινωνία είναι φτωχοποιημένη, ειδικά μετά τις αυξήσεις στο ρεύμα, τα καύσιμα και την ακρίβεια. Ήταν αδύνατο να μη μας δώσουν αύξηση. Πρώτα μας αίτημα (στο υπ. Μεταφορών) ήταν να μας δοθεί επαγγελματικό καύσιμο χωρίς φόρο κατανάλωσης, όπως στους αγρότες, τους ψαράδες, για να μπορέσουμε να αντέξουμε. Δεν μπορούσε να το κάνει αυτό, οπότε αναγκαστήκαμε να ζητήσουμε αύξηση», είπε στο star.gr ο πρ. του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος.

ταξί

κινητοποίηση στα ταξί (φωτ. αρχείου eurokinissi)

Όπως ανέφερε τις επόμενες ημέρες αναμένεται και η δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ, όπου μεταξύ άλλων προβλέπεται:

  • Αύξηση ελάχιστης χρέωσης στα 4 ευρώ (από 3,44 ευρώ)
  • Έναρξη της σημαίας από το 1,80 του ευρώ (από 1,29 ευρώ)
  • Αύξηση του χιλιομέτρου στο 0,90 του ευρώ για τη μονή ταρίφα (από 0,74 ευρώ) και στο 1,25 για τη διπλή (από 1,29 ευρώ)
  • Αύξηση της αναμονής στα 15 ευρώ (από 11,81 ευρώ)

τιμοκατάλογος ταξί

Το νέο τιμολόγιο στα ταξί μετά τη συνάντηση στο Υπ. Μεταφορών με το Προεδρείο της Ομοσπονδίας Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α (πηγή ΠΟΕΙΑΤΑ)

10 είναι οι λόγοι που έχει αυξηθεί η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας

«Στον δρόμο κυκλοφορούν πλέον τα μισά ή και λιγότερα ταξί»

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, η τελευταία αύξηση στα ταξί έγινε πριν από 13 χρόνια. 

«Η αύξηση μας δίνει τη δυνατότητα να ζήσουμε. Βάζαμε 0,80 ευρώ το λίτρο πετρέλαιο κίνησης και τώρα η τιμή του λίτρου έχει ξεπεράσει τα 2,10 ευρώ και ανεβαίνει.

Ο ισχύων τιμοκατάλογος, πήγη ΣΑΤΑ

Μέσα στην πανδημία, υποστήκαμε πτώχευση ως κλάδος, καθώς δεν πήραμε κάποια επιδότηση. Έχουμε πολλά αυτοκίνητα που κάθονται. Έχουμε τις μισές ή και λιγότερες βάρδιες από αυτές που δουλεύαμε. Μέχρι το 2019 (στο 24ωρο) υπήρχαν 28.000 βάρδιες στα 14.000 ταξί. Ήταν όλα στον δρόμο. Σήμερα δεν δουλεύουν πάνω από 10.000- 12.000 γιατί δεν βγαίνει», είπε μιλώντας στο star.gr.

Power Pass: Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για την επιδότηση σε ρεύμα

Επιπλέον προμίσθωση 1,92€ - 2€ από την BEAT

Στο μεταξύ μοντέλο λειτουργίας άλλαξε η εταιρεία BEAT, επιβάλλοντας από τις 16 Ιουνίου  σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω της εφαρμογής, κόστος προμίσθωσης 1,92€ έως 2€.  

«Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείτε να βρείτε ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, αλλά και να καλύπτουν την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top