Θεσσαλονίκη: Εξιτήριο και για το δεύτερο βρέφος που νοσηλευόταν με κορωνοϊό

Εξακολουθεί να νοσηλεύεται διασωληνωμένο το 15 μηνών κοριτσάκι

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εξιτήριο πήρε τη Μεγάλη Τετάρτη και το δεύτερο βρέφος που νοσηλευόταν με κορωνοϊό στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη. 

Το εννέα μηνών βρέφος παρουσίασε αρχικά συμπτώματα γαστρεντερίτιδας σε ήπια μορφή και στη συνέχεια διαγνώστηκε με κορωνοϊό. 

Εξιτήριο για το ένα από τα τρία βρέφη που νοσηλευόταν με κορωνoϊό

Υπενθυμίζεται όι τη Μεγάλη Τρίτη, είχε πάρει εξιτήριο και το τριών μηνών βρέφος, το οποίο νοσηλευόταν με συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού. 

Εξακολουθεί να νοσηλεύεται διασωληνωμένο το 15 μηνών κοριτσάκι

Το κοριτσάκι από το Δροσερό Ξάνθης συνεχίζει να νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Ιπποκράτιου Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. 

Η κατάστασή του χαρακτηρίζεται κρίσιμη αλλά σταθερή, καθώς πάσχει και από υποκείμενα νοσήματα.

Δείτε ολόκληρο το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του Star

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top