Μαθήτριες στην Ξάνθη παρέλασαν με μαντίλες

Πέρασαν το δικό τους μήνυμα και καταχειροκροτήθηκαν

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια ξεχωριστή εικόνα αντίκρισαν κάτοικοι και επίσημοι στην παρέλαση για τη γιορτή των ελευθεριών στην Ξάνθη. Τα βλέμματα τράβηξαν οι μαθήτριες που παρέλασαν φορώντας τις μαντίλες τους.

Οι κάτοικοι της Ξάνθης μιλούν για πρωτοπορία και για περιστατικό πρωτοφανές.

Οι μαθήτριες καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό!

 

Δείτε περισσότερα στο βίντεο

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top