Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να κάψεις λίπος

Πρώτα θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πώς λειτουργεί η απώλεια λίπους

απώλεια λίπους

Για να καταλάβεις γιατί η μείωση λίπους σε συγκεκριμένες περιοχές δεν λειτουργεί, είναι σημαντικό να αντιληφθείς πώς το σώμα καίει το λίπος.

Πώς λειτουργεί η απώλεια λίπους

Το λίπος στα κύτταρά εντοπίζεται με τη μορφή τριγλυκεριδίων, τα οποία είναι αποθηκευμένα λίπη που το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει για ενέργεια. Προτού μπορέσουν να καούν για παραγωγή ενέργειας, τα τριγλυκερίδια πρέπει να χωριστούν σε μικρότερα τμήματα που ονομάζονται ελεύθερα λιπαρά οξέα και γλυκερόλη και τα οποία μπορούν να εισέλθουν στην κυκλοφορία του αίματος. Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, τα ελεύθερα λιπαρά οξέα και η γλυκερόλη που χρησιμοποιούνται ως καύσιμα μπορεί να προέρχονται από οπουδήποτε στο σώμα, όχι συγκεκριμένα από την περιοχή που γυμνάζεται.  Με λίγα λόγια, όσους κοιλιακούς και αν κάνεις, η κοιλιά σου δεν πρόκειται να δείξει όπως αυτή ενός ανθρώπου με 10% σωματικό λίπος, αν το δικό σου σωματικό λίπος είναι στο 20%.

Ονειρεύεστε μία γραμμωμένη πλάτη; Ακολουθήστε αυτό το πρόγραμμα!

Πώς θα καταφέρεις να κάψεις λίπος

Αυτή είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Για να το καταφέρεις, πρέπει να κάψεις θερμίδες. Το ανθρώπινο σώμα καίει θερμίδες με τρεις τρόπους: μέσω της αναπνοής (οι περισσότερες θερμίδες που καις καθημερινά προκύπτουν από την ενέργεια που καταβάλλει ο οργανισμός σου για να σε κρατάει ζωντανούς και για να λειτουργούν τα συστήματά σου, αυτό που ονομάζεται βασικός μεταβολικός ρυθμός), μέσω της πέψης και μέσω της σωματικής δραστηριότητας.

Παρά το γεγονός ότι διαβάζεις άπειρα άρθρα σχετικά με τροφές που μπορούν να κάψουν το λίπος (π.χ. η καφεΐνη και οι πιπεριές τσίλι), στην πραγματικότητα τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, αφού ακόμη κι αν ορισμένες τροφές μπορούν να τονώσουν τον μεταβολισμό σου για λίγο, αυτό δεν είναι αρκετό για να δεις σημαντική διαφορά στην ικανότητά σου να χάνεις λίπος ή βάρος.

Η αύξηση της σωματικής σου δραστηριότητας και η προσθήκη νέων ασκήσεων στην καθημερινή σου ρουτίνα γυμναστικής ενισχύουν την απώλεια βάρους και τη συνολική υγεία σου, ωστόσο η ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί όταν θέλεις να μειώσεις το σωματικό λίπος.

Πώς να γυμνάσεις σωστά τους μηρούς και τους γλουτούς σου

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να ελέγχεις το μέγεθος των μερίδων σου, να καταναλώνεις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες και να περιορίσεις τα υψηλά επεξεργασμένα τρόφιμα και τη ζάχαρη που επιβαρύνουν τον οργανισμό σου με περιττές θερμίδες.

Πηγή: mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top