Ονειρεύεστε μία γραμμωμένη πλάτη; Ακολουθήστε αυτό το πρόγραμμα!

Ένα απίστευτο και σύντομο work out που δεν απαιτεί εξοπλισμό

Γραμμωμένη πλάτη

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Σύνταξη: Κωνσταντίνα Κύρκου

Πολλές φορές η καθιστική εργασία προκαλεί προβλήματα στη μέση και την πλάτη, με αποτέλεσμα συχνά να νιώθεις πόνους και ενοχλήσεις. Εκτός από αυτό, τα φορέματα -και δη τα εξώπλατα- είναι από τις αγαπημένες επιλογές πολλών γυναικών, αφού αναδεικνύουν απόλυτα την θηλυκή γοητεία.

Οι καλύτερες ασκήσεις, για να απογειώσετε τους τρικεφάλους σας!

Η πλάτη, λοιπόν, είναι το μέρος του σώματος που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και προπόνηση, ώστε όχι μόνο να δείχνει καλογυμνασμένη και σέξι, αλλά και να τονωθεί ο κορμός. Καλά με τη θεωρία και τα «πρέπει» στην γυμναστική, όμως όταν δεν έχεις χρόνο μέσα στη μέρα να πας συστηματικά γυμναστήριο, τι γίνεται;

Καίμε το περιττό λίπος σε είκοσι λεπτά, με 8 καταπληκτικές ασκήσεις!

Το σώμα των ονείρων σου κάνει φτερά; Ευτυχώς για σένα κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί, αφού μπορείς εύκολα και γρήγορα, χωρίς καθόλου εξοπλισμό να προπονηθείς στο σπίτι σου και να αποκτήσεις την τέλεια πλάτη. Χρειάζεσαι λίγο χώρο στο σαλόνι, μόλις 10 λεπτά και η Holly Dolke θα σου δείξει τον τρόπο να απαλλαγείς από ενοχλήσεις στην πλάτη ενώ ταυτόχρονα θα ενδυναμώσεις τη σπονδυλική στήλη. Το αποτέλεσμα θα είναι σούπερ σέξι, ξεκίνα τώρα!

Πηγή: AllYou

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top