Σου αρέσουν οι αλμυρές πίτες; Κάντες πιο light!

Ιδέες για να ικανοποιήσεις τον ουρανίσκο αλλά και τη ζυγαριά σου

αλμυρές πίτες

Ανήκετε στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων που δεν είναι λάτρεις του γλυκού αλλά του αλμυρού; Και οι σφολιάτες όμως είναι παχυντικές γι’ αυτό θα πρέπει να είσαι πιο προσεκτική.

Παραδείγματος χάριν μία τυρόπιτα σε επιβαρύνει με 402,5 θερμίδες.

Tροφές με λίγες θερμίδες που θα σου δώσουν πολλή ενέργεια

Αν λοιπόν δε θες να μην πάρεις βάρος αλλά δε θες και να στερηθείς και όσα  σου αρέσουν, προτίμησε να φτιάχνεις τις πίτες μόνη σου. Ακόμα και έτοιμο φύλλο να πάρεις επέλεξε φέτα χωρίς λακτόζη ή καλύτερα vegan που έχει περίπου την ίδια γεύση. Αν πάλι σου αρέσουν τα κίτρινα τυριά επέλεξε όσα έχουν light λιπαρά. Για περισσότερη γεύση μπορείς μέσα στη γέμιση να προσθέσεις γιαούρτι χαμηλών λιπαρών 2%.

Αυτό είναι το νόστιμο μπαχαρικό που βοηθά στην απώλεια βάρους

Εκτός από τυρόπιτα μπορείς να φτιάξεις  και πατατόπιτα. Βάλε μέσα στη γέμιση βραστή πατάτα και κάποια τυριά χαμηλών λιπαρών και γιαούρτι.

Και η μανιταρόπιτα είναι μία πολύ καλή επιλογή. Μπορείς μέσα στη γέμιση να προσθέσεις πιπεριές οι οποίες έχουν λίγες θερμίδες και βοηθούν τον οργανισμό μας να κάψει θερμίδες λόγω της καψαϊκίνης. Αν θέλεις τυρί επέλεξε cottage.

Εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις να φτιάξεις και πίτες με λαχανικά όπως παντζάρι. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top