Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για την κατάσταση των ασθενών στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, καθώς σήμερα αποσωληνώθηκαν άλλοι δύο ασθενείς, 73 και 76 ετών που νοσηλευόταν στο Μποδοσάκειο.
Θεσσαλονίκη: Εξιτήριο και για το δεύτερο βρέφος που νοσηλευόταν με κορωνοϊό
Oι δύο ασθενείς μεταφέρθηκαν στην παθολογική κλινική.
Κορωνοϊός: Θετικοί στον ιό νοσηλευτές στο νοσοκομείο Κοζάνης
Όπως τόνισε στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του Star o Λάμπρος Δεμερτζής οι δυο άνθρωποι είχαν διαγνωστεί από τον κορωνοϊό από τις 18 και 19 Μαρτίου. Είχαν μπει στο νοσοκομείο και ευτυχώς σήμερα πήραν εξιτήριο.
Δείτε ολόκληρο το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ