Επίθεση με μολότοφ στη βάση των ΜΑΤ στην Καισαριανή

Έρευνα σε εξέλιξη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Περίπου 30 άτομα επιτέθηκαν το απόγευμα της Τρίτης με δεκάδες βόμβες μολότοφ στη βάση των ΜΑΤ, στην Καισαριανή.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, δεν έχουν προκληθεί ζημιές, ενώ οι δράστες διέφυγαν προς την Πανεπιστημιούπολη. 

Η ομάδα "Αναρχικοί - Αναρχικές Για Τη Λήθη" ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top