Πόρισμα καταπέλτης για το «Αγία Ζώνη ΙΙ» και το πλήρωμά του

«Αν ήταν στη θέση τους δε θα βυθιζόταν»

Αγία Ζώνη ΙΙ

Στην έλλειψη ικανού αριθμού μελών πληρώματος αποδίδει τη βύθιση του «Αγία Ζώνη ΙΙ»  και τη μετέπειτα οικολογική καταστροφή του Σαρωνικού το πόρισμα των πραγματογνωμόνων που όρισε η Εισαγγελία Πειραιά. 

Αποκλειστικό: Είναι καθαρές οι παραλίες της Αττικής μετά το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη»; - Τι έδειξε η έρευνα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Τι γίνεται με το «Αγία Ζώνη ΙΙ»; Εντοπίστηκε… ύποπτο ρήγμα 1,5 μέτρου

Σύμφωνα με τα «Νέα» το πόρισμα αναμένεται να παραδοθεί μέσα στο επόμενο διάστημα στον 5ο ανακριτή Πειραιά και σε αυτό αναφέρεται ότι η βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» δεν έχει σχέση με τα ρήγματα που εντοπίστηκαν από τον έλεγχο του πλοίου. 

Ολοκληρώθηκε η ανέλκυση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ»

Σελήνια Σαλαμίνας: Φωτό και video star.gr έναν μήνα μετά τη βύθιση του «Αγία Ζώνη 2» που μαύρισε τον Σαρωνικό

Όπως αναφέρει το αποκλειστικό ρεπορτάζ της εφημερίδας οι δύο πραγματογνώμονες αναφέρουν ότι ανεξάρτητα από την αιτία των ρηγμάτων (μηχανική καταπόνηση, αστοχία υλικού ή άλλος λόγος) δεν υπάρχει αιτιώδης σχέση με τη βύθιση του «Αγία Ζώνη ΙΙ».

Αντίθετα, υποστηρίζουν ότι αν στο αγκυροβολημένο δεξαμενόπλοιο βρίσκονταν οι υπεύθυνοι/αξιωματικοί καταστρώματος και μηχανοστασίου τότε θα είχε αποφευχθεί η βύθιση καθώς θα είχαν θέσει σε εφαρμογή τη διαδικασία απάντλησης υδάτων ή θα μπορούσαν να θέσουν σε λειτουργία τη μηχανή του πλοίου και να οδηγήσουν το «Αγία Ζώνη ΙΙ» στην κοντινότερη ακτή που δεν απείχε πάνω από 500 μέτρα από το σημείο του αγκυροβολίου.

Aποκλειστικές υποβρύχιες εικόνες από το βυθισμένο πλοίο «Αγία Ζώνη 2»

Ξανάρχισε η απάντληση καυσίμων από το Αγία Ζώνη ΙΙ - Πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί

Προσθέτουν ακόμα ότι το πλήρωμα θα μπορούσε να κάνει εκούσια προσάραξη κι έτσι δε θα υπήρχε μεγάλη διαρροή ακόμα κι αν αυτή προκαλούσε σπάσιμο των εξωτερικών ελασμάτων. 

Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού έχει καταγγείλει ότι στο «Αγία Ζώνη ΙΙ» την ώρα του περιστατικού επέβαιναν μόνο δύο από τα συνολικά 11 μέλη του πληρώματος ενώ η νομοθεσία προβλέπει ότι κατά τη διάρκεια του αγκυροβολίου θα έπρεπε να βρίσκονται πάνω στο πλοίο τα 2/3 του πληρώματος. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top