Σπίτι αντί για... παραλία προτίμησαν πολλοί Έλληνες στον καύσωνα – ΒΙΝΤΕΟ

Ανυπόφορη η ζέστη για πολύ κόσμο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εκεί που όλοι αναμέναμε στις παραλίες να γίνεται σήμερα Παρασκευή «πατείς με πατώ σε», ο αριθμός των λουόμενων ήταν σε φυσιολογικά πλαίσια.

Οι περισσότεροι προτίμησαν να κλειστούν στο σπίτι τους με το air condition, καθώς ακόμη και δίπλα στη θάλασσα η ζέστη ήταν αποπνικτική.

Όσοι πήγαν για μπάνιο είχαν πάρει μαζί τους ισοθερμικό ψυγειάκι για να διατηρούν παγωμένα τα νερά και τα σάντουιτς.

Δείτε περισσότερα στο ΒΙΝΤΕΟ του Star 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top