Σηματοδοτώντας την κυκλοφορία του «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία» της Marvel Studios στους ελληνικούς κινηματογράφους από τις 16 Φεβρουαρίου, η Volkswagen ξεκινά μια παγκόσμια καμπάνια που βάζει το ID.4 στο προσκήνιο με ειδικά σχεδιασμένο περιεχόμενο εμπνευσμένο από την ταινία.
Η συνεργασία βασίζεται στην τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος ως το οικογενειακό αυτοκίνητο του σούπερ ήρωα στην επερχόμενη ταινία.Παγκόσμια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κινηματογραφικές αίθουσες δείχνει τον Ant-Man και την Cassie Lang σε μια διασκεδαστική και περίτεχνα σκηνοθετημένη σεκάνς με το ID.4.