Πέντε ασκήσεις μέσα στο νερό για άψογο σώμα όλο το καλοκαίρι!

Η γυμναστική στο νερό γυμνάζει ομοιόμορφα όλους τους μυς του σώματος

Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, η ζέστη και ο συνωστισμός στα γυμναστήρια, μας ωθούν στο να αποφεύγουμε τη σωματική άσκηση, με αποτέλεσμα να παραμελούμε το σώμα μας. Αντιθέτως, οι επισκέψεις στη θάλασσα και την πισίνα αποτελούν τον απόλυτο τρόπο διασκέδασης του καλοκαιριού.

Άσκηση στο νερό: Η πιο ιδανική και ευχάριστη επιλογή για ένα τέλειο σώμα

Σας προτείνουμε, λοιπόν, να συνδυάστε διασκέδαση και άσκηση, κάνοντας ασκήσεις γυμναστικής στο νερό! Η γυμναστική στο νερό αποτελεί τον ευκολότερο τρόπο να κάψετε θερμίδες και να γυμνάσετε ομοιόμορφα τους μυς σας. Παράλληλα, βελτιώνει την αναπνοή και δυναμώνει το καρδιαγγειακό σύστημα.

  • Στάσου στα ρηχά της πισίνας. Άνοιξε τα πόδια σου στο ύψος των γοφών και με τα χέρια σου να ακουμπούν στην επιφάνεια του νερού, δώσε ώθηση ώστε να μπορέσεις να πηδήξεις όσο πιο ψηλά μπορείς. Κατά τη διάρκεια της άσκησης φρόντισε να έχεις καλά σφιγμένη την κοιλιά σου. Χέρια, πόδια θα πρέπει να κλείνουν ταυτόχρονα όσο κάνεις τα πηδηματάκια. Κάνε 3 σετ των 20 επαναλήψεων. Εάν το να φέρνεις και τα δύο σου πόδια ψηλά σου φαίνεται δύσκολο, τότε δοκίμασε ένα-ένα.

Αγαπάμε τη γυμναστική: Μένουμε σε φόρμα όλο τον χρόνο

  • Ήρθε η ώρα της στατικής κλωτσιάς. Κρατήσου από την άκρη της πισίνας, έχοντας τις παλάμες σου ελαφρώς ανοιχτές και τους αγκώνες σου λυγισμένους. Αφού τεντώσεις ελάχιστα τα χέρια σου προς τα πίσω και αφού ενώσεις πολύ καλά τα πέλματά σου, κλώτσησε δυνατά προς τα πίσω, φροντίζοντας τα πόδια σου να είναι καλά τεντωμένα. Όλη η κίνηση θα πρέπει να γίνεται από τους γοφούς σου. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων. 

 

  • Και πάμε να συνεχίσουμε με τα ψαλιδάκια που θα γυμνάσουν κοιλιά και πόδια. Ακούμπησε την πλάτη σου στον τοίχο της πισίνας και κρατήσου από την άκρη για ισορροπία. Σήκωσε τα πόδια σου τεντωμένα ψηλά, έτσι ώστε να είναι παράλληλα με τον πάτο της πισίνας. Από αυτή τη θέση άνοιξε και πάλι τα πόδια σου, αυτή τη φορά πλαγίως όσο περισσότερο μπορείς. Σφίγγοντας το εσωτερικό των μηρών σου, ένωσε τα πόδια σου, σταυρώνοντας το αριστερό πάνω από το δεξί. Εξέπνευσε και άνοιξε ξανά τα πόδια σου σφίγγοντας το εξωτερικό των μηρών. Επανάλαβε, σταυρώνοντας αυτή τη φορά το δεξί πόδι πάνω από το αριστερό. Κάνε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

Γυμναζόμαστε υπό τους δυναμικούς ήχους των αγαπημένων μας τραγουδιών

  • Ποιος είπε ότι στο νερό μπορείς να γυμνάσεις άψογα μόνο τα πόδια σου; Με τις βυθίσεις θα γυμνάσεις άψογα ώμους, τρικέφαλους, στήθος και πλάτη. Ακούμπησε τις παλάμες σου στην άκρη της πισίνας και αφού εισπνεύσεις κάνε μία μικρή αναπήδηση και σήκωσε το σώμα σου όσο πιο ψηλά μπορείς. Κράτα τους αγκώνες κοντά στο σώμα σου και προσπάθησε να βυθιστείς, έως ότου να σχηματίσουν γωνία 90 μοιρών. Στόχος σου είναι να μην ακουμπήσεις τα πόδια σου στον πάτο της πισίνας, κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης της άσκησης. Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

  • Ήρθε η ώρα να πας στα βαθιά, εκεί όπου δεν πατώνεις. Άνοιξε τα χέρια σου στα πλάγια και τέντωσε τα πόδια σου ευθεία κάτω. Από αυτή τη θέση σφίξε πολύ καλά την κοιλιά σου και αφού ενώσεις καλά τα πόδια σου, τίναξέ τα προς τα πίσω λυγίζοντας κατά την εκτέλεση της άσκησης ελαφρώς τα γόνατά σου. Με μία γρήγορη κίνηση φέρε τα μπροστά, έχοντάς τα πάντα καλά τεντωμένα. Τα χέρια σου θα πρέπει να κινούνται στην αντίθεση κατεύθυνση από τα πόδια. Ουσιαστικά, το σώμα σου θα πρέπει να τινάζεται σαν μαστίγιο κατά την εκτέλεση της άσκησης, η οποία θα πρέπει να μη διακόπτεται. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Τώρα, είστε πανέτοιμες να ξεκινήσετε την άσκησή σας στο νερό, να γυμνάσετε και να τονώσετε ομοιόμορφα όλο σας το σώμα και να δροσιστείτε, ενώ ταυτόχρονα θα κρατηθείτε σε άψογη φόρμα. Καλή σας άθληση!

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top