Πώς θα χάσεις τα κιλά της καραντίνας

Χρήσιμες διατροφικές συμβουλές στο star.gr

Δείτε τι είπε στο star.gr η κ. Αδαμίδου MSc Διαιτολόγος-Διατροφολόγος και Βιολόγος

Η παραμονή στο σπίτι λόγω καραντίνας έφερε κάποια κιλά παραπάνω, τόσο λόγω της μειωμένης κινητικότητας, όσο και ως απόρροια του συνεχούς τσιμπολογήματος. «Σημείο αναφοράς του σπιτιού όλο αυτό το διάστημα αποτέλεσε η κουζίνα όπου ο κόσμος κατέφευγε κάθε τόσο για κάποιο σνακ, γλυκό ή λίγο ακόμη φαγητό», είπε στο star.gr η Ιωάννα Αδαμίδου, MSc Διαιτολόγος-Διατροφολόγος & Βιολόγος στο Διατροφολογικό Κέντρο του Ομίλου ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ.

Σύμφωνα με την ίδια οι άνθρωποι ψώνισαν και έφαγαν περισσότερο, κάτι που φάνηκε τόσο από τον αυξημένο τζίρο των σούπερ μάρκετ σε όλα τα προϊόντα και ειδικά στα τρόφιμα, όσο και από το νούμερο της ζυγαριάς. «Με την επάνοδο στην κανονικότητα, η υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής είναι η καλύτερη απάντηση στα κιλά της καραντίνας. Εκ των πραγμάτων κινούμαστε περισσότερο αφού κυκλοφορούμε εκτός σπιτιού, καλό είναι όμως να εντάξουμε οπωσδήποτε κάποια αγαπημένη και εφικτή μορφή άσκησης στην καθημερινότητα μας», πρόσθεσε.

Κράτησε μακριά τα κιλά… στην καραντίνα- Τι πρέπει να αποφύγεις

Χρήσιμες συμβουλές: τι κάνω με την διατροφή μου;

Η αλλαγή επέρχεται τώρα με την μετάβαση από την ρουτίνα της καραντίνας σε αυτή της κανονικότητας, ότι κι αν σημαίνει αυτό για τον καθένα. «Είναι πολύ εύκολο να χαθεί η… μπάλα της διατροφής με ακατάστατα γεύματα και τσιμπολόγημα, η διαχείριση όμως είναι απλή», ανέφερε η κ. Αδαμίδου δίνοντας χρήσιμες συμβουλές.

  • Τον πρώτο λόγο έχει ο χρόνος: Φροντίστε να κοιμάστε επαρκώς και, ανάλογα με τις ώρες εργασίας, τοποθετήστε γεύματα και σνακ σας ανά 3-4 ώρες, για ομαλά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και έναν εύρυθμο μεταβολισμό.
  • Καταναλώστε το μεγαλύτερο ποσοστό των ημερησίων θερμίδων σας όσο ο ήλιος λάμπει και μειώστε την ποσότητα της τροφής το βράδυ. Είναι προτιμότερο να απολαύστε ένα παγωτό νωρίς το απόγευμα, παρά τα μεσάνυχτα. Το μεσημεριανό πρέπει να είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας και όχι το βραδινό. Όλα αυτά γιατί κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι που χρειάζεστε ενέργεια και έχετε πιο αυξημένη κινητικότητα, ενώ από τις 7μμ και έπειτα παρατηρείται μείωση στις καύσεις του οργανισμού και υπάρχει μεγαλύτερη τάση εναπόθεσης λίπους.

Έχεις συνεχώς λιγούρες; Κι όμως υπάρχει αντίδοτο

  • Αποφεύγετε να τρώτε κάθε μέρα προϊόντα ζύμης για πρωινό. Αντί αυτών, επιλέξτε δημητριακά με γάλα, γιαούρτι με κομμάτια φρούτων, με δημητριακά ή ξηρούς καρπούς, μισό αβοκάντο με ελαιόλαδο και λεμόνι πάνω σε μια φρυγανιά, μια μπάρα δημητριακών με αγνά υλικά μαζί με ένα ποτήρι γάλα ή με ένα φρούτο.
  • Βάλτε το ψάρι και τα θαλασσινά στο τραπέζι σας απαραιτήτως 1- 2 φορές την εβδομάδα, καθώς είναι πολύ πλούσια σε ψευδάργυρο, πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Τα λιπαρά ψάρια, όπως η σαρδέλα και ο σολομός, είναι πολύ πλούσια και σε βιταμίνη D.
  • Εντάξτε τα όσπρια, λαδερά και vegetarian πιάτα με ποικιλία λαχανικών στο διαιτολόγιο σας ποικιλοτρόπως: σε σούπες, ως παραδοσιακά ελληνικά πιάτα, ως προσθήκη σε πολύχρωμες δροσερές σαλάτες.

Θέλεις καλλίγραμμα πόδια; Αφιέρωσε ένα τρίλεπτο πριν κοιμηθείς

  • Καταναλώστε δύο φρέσκα φρούτα ημερησίως, που περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο φρέσκος χυμός χωρίς προσθήκη ζάχαρης ας αποτελεί λύση ανάγκης.
  • Καθαρίστε και τακτοποιήστε εκ νέου το ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας, τοποθετώντας τις φρέσκιες και υγιεινές επιλογές μπροστά-μπροστά. Παράλληλα, μην αφήνετε φαγητό ή είδη τσιμπολογήματος εκτεθειμένα πάνω στο τραπέζι ή στον πάγκο της κουζίνας, βάλτε τα πίσω στη θέση τους. Έρευνες δείχνουν πως τείνουμε να καταναλώνουμε το πρώτο πράγμα που βρίσκουμε μπροστά μας. Ας φροντίσουμε, λοιπόν, αυτό να είναι υγιεινό και θρεπτικό.

Τι μπορείς να φας μετά τη γυμναστική

  • Μην πίνετε τις θερμίδες σας, μασήστε τις για κορεσμό, ευχαρίστηση, καλύτερο γλυκαιμικό έλεγχο και ποικιλία θρεπτικών συστατικών.
  • Ξεδιψάστε με άφθονο νερό, ιδίως τώρα το καλοκαίρι που έχει ζέστη, αλλά και κάθε εποχή.
  • Προτιμήστε υγιεινά ροφήματα δίχως υπερκατανάλωση καφεΐνης. Αντί για έναν ακόμη καφέ στην δουλειά, πιείτε κεφίρ απλό ή με γεύση φρούτων, κρύο τσάι με χαμηλές ή καθόλου θερμίδες, φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top