Τι μπορείς να φας μετά τη γυμναστική

Έτσι θα πιάσει τόπο η προπόνηση

διατροφή για μετά τη γυμναστική

Η άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος να θωρακίσουμε την σωματική μας υγεία, να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις μας, να απαλλαγούμε από περιττά κιλά ενώ βελτιώνουμε την εικόνα του εαυτού μας, αφού ένα καλογυμνασμένο υγιές σώμα είναι πάντα ζηλευτό.

Θα μπορούσα να καταγράψω όλα τα οφέλη που επιφέρει η άσκηση, τόσο στο σώμα, όσο και στο πνεύμα, όμως για την οικονομία χώρου και χρόνου, θα αρκεστώ στα παραπάνω. Θα μου πεις, λίγο πολύ τα γνωρίζουμε όλοι τα παραπάνω, όμως κάποιες φορές δεν καταφέρνουμε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα με την άσκηση, παρόλο που γίνεται σωστά. Τι φταίει λοιπόν; Η ποιότητα της άσκησης και άρα το αποτέλεσμά της, συνδέεται στενά με την διατροφή που ακολουθούμε. Μετά την προπόνηση, είτε πεινάμε είτε όχι, καλό είναι να καταναλώνουμε τροφές που κλειδώνουν τα αποτελέσματα της άσκησης, για να πετύχουμε πιο γρήγορα τους επιθυμητούς στόχους μας. Ρίξε μια ματιά στην παρακάτω λίστα με τις τροφές που μπορείς να φας μετά την γυμναστική, οι οποίες μάλιστα συμβάλλουν στην αποκατάσταση των μυών και δεν σε γεμίζουν με περιττές θερμίδες.

Θέλεις να χάσεις βάρος; Τι να επιλέξεις για πρωινό

Αυγό: Είναι ευρέως διαδεδομένο ότι το αυγό περιέχει τόση πρωτεΐνη, όσοι χρειάζονται οι μύες μετά την γυμναστική. Έχει γύρω στις 70 θερμίδες ενώ περιέχει 4,3 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μαγείρεψε ένα-δυο και θα είσαι χορτάτη και γεμάτη ενέργεια.

Άθληση στο νερό: Η πιο ιδανική και ευχάριστη επιλογή για ένα τέλειο σώμα

Γλυκοπατάτα: Πλούσια πηγή υδατανθράκων, βιταμινών και μαγνησίου. Η σούπερ γεύση τους είναι ακόμα ένα πλεονέκτημα για να την επιλέξεις.

Κινόα: Αν προτιμάς κάτι σε υδατάνθρακα είναι η καλύτερη επιλογή, αφού περιέχει πολλές βιταμίνες, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Plus, μαγειρεύεται σε πολύ λίγο χρόνο.

Σολομός: Ακόμα μια τροφή που σου προσφέρει πρωτεΐνη, αλλά και λιπαρά οξέα ωμέγα-3 που βελτιώνουν άμεσα τις επιδόσεις του οργανισμού.

Ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα: Γρήγορη και εύκολη λύση για να πάρεις πρωτεΐνη, πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία στην στιγμή. Προτίμησε τα ανάλατα και μη επεξεργασμένα.

Μπανάνα, ακτινίδιο: Περιέχουν κάλιο και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην αποκατάσταση των καταπονημένων μυών.

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Πηγή:allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top