Τρεις λόγοι για να ξεκινήσεις Mat Pilates

Γυμνάσου για να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς

Mat Pilates

Όλοι μας γνωρίζουμε τον τρόπου γυμναστικής που «ακούει» στο όνομα… Pilates. Άλλωστε, για μία περίοδο ήταν το απόλυτο Workout Trend.

Βέβαια, οι ασκήσεις Pilates δεν είναι τόσο εύκολες όσο φαίνονται. Βασικά, κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι θα σε δυσκολέψουν αρκετά. Για αυτό, ίσως να πρέπει να δοκιμάσεις τις… Mat Pilates. Πιο εύκολες, πιο απλές και με το ίδιο (σχεδόν) αποτέλεσμα.

#1 Τα μαθήματα Mat Pilates προσφέρουν όλα τα οφέλη του κανονικού Pilates

Τόνωση, ευελιξία, καλύτερη στάση του σώματος, πιο αποτελεσματική κίνηση, σύνδεση σώματος/νου –  κάθε όφελος που σου προσφέρει η μέθοδος Pilates, μπορεί να επιτευχθεί μέσω της εξάσκησης στο mat. Για την ακρίβεια, θα γυμνάσεις όλο τον πυρήνα του σώματος σου, δηλαδή τους κοιλιακούς, την κάτω πλάτη και τους γλουτούς.

#2 Είναι το καλύτερο warm - up για Pilates με όργανα

Αρκετοί υποστηρίζουν ότι οι ασκήσεις Mat είναι η καλύτερη προετοιμασία που μπορείς να κάνεις, αν επιθυμείς, στη συνέχεια, να αρχίσεις τις ασκήσεις με όργανα και αντιστάσεις. Το σώμα σου θα είναι ήδη «ζεστό» και έτσι θα μειώσεις την πιθανότητα να τραυματιστείς κατά τη διάρκεια της άσκησης.

#3 Σε κάνει ευλύγιστη και αδύνατη

Εντάξει, δεν είναι και το λυχνάρι με τις τρεις ευχές. Όμως, έρευνες έχουν δείξει ότι αν κάνεις Mat Pilates 3-4 φορές την εβδομάδα, τότε θα αποκτήσεις μεγαλύτερη ευλυγισία, ενώ ταυτόχρονα θα αυξηθεί ο ρυθμός του μεταβολισμού σου.

Συντάκτης:Νίκος Κοντομήτρος

Πηγή: allyou.gr
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top