Καθυστέρησε η πτήση σας; Δείτε ποια είναι τα δικαιώματά σας

Σε ποιες περιπτώσεις ισχύουν

Καθυστέρηση Πτήσης: Τα Δικαιώματα Των Επιβατών
Ακούστε το άρθρο --:-- λεπτά

Λόγω καλοκαιριού, με τον αυξημένο τουρισμό και τις χιλιάδες πτήσεις στα αεροδρόμια, μεγαλώνει ο κίνδυνος καθυστερήσεων. Ωστόσο, λίγοι είναι οι επιβάτες που γνωρίζουν τα δικαιώματά τους σε μια τέτοια περίπτωση.

Για τον λόγο αυτό, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει τους καταναλωτές που ετοιμάζονται να κλείσουν το επόμενο αεροπορικό τους ταξίδι για τα δικαιώματα τους σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης

Καθυστέρηση πτήσης: Πότε ισχύουν τα δικαιώματα των επιβατών

Τα δικαιώματα των επιβατών ισχύουν σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., μόνο εάν:

  • Η πτήση εκτελείται από και προς χώρα κράτος μέλος της Ε.Ε., από αερομεταφορέα οποιασδήποτε χώρας, εντός ή εκτός Ε.Ε.

  • Η πτήση εκτελείται από τρίτη χώρα, εκτός Ε.Ε., προς χώρα της Ε.Ε., από αερομεταφορέα χώρας της Ε.Ε.
  • Η πτήση μας, εκτελείται από χώρα της Ε.Ε., προς τρίτη χώρα εκτός Ε.Ε., από αερομεταφορέα χώρας εντός ή εκτός Ε.Ε.

Πόσες ώρες πρέπει να έχει καθυστέρηση η πτήση για να ισχύουν τα δικαιώματα των επιβατών

Η καθυστέρηση, θα πρέπει να είναι, σύμφωνα με εκτίμηση της εταιρίας, μεγαλύτερη των 2 ωρών. Διακρίνεται σε 3 περιπτώσεις και συγκεκριμένα:

  • 2 ώρες ή περισσότερο για όλες τις πτήσεις έως 1.500 χλμ.
  • 3 ώρες ή περισσότερο για πτήσεις μεταξύ κρατών- μελών της Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ. και για όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1.500 χλμ. 3.500 χλμ.
  • 4 ώρες ή περισσότερο για τις υπόλοιπες πτήσεις, που δεν εμπίπτουν στις 2 προηγούμενες κατηγορίες.

Τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση καθυστέρησης πτήσης

Για όσο χρόνο διαρκεί η αναμονή, οι επιβάτες δικαιούνται επιπρόσθετες παροχές από την εταιρία, όπως:

  • δωρεάν γεύµατα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναµονής
  • διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, όταν είναι αναγκαία η παραµονή μας για μία ή περισσότερες νύκτες, ή για διάστημα μεγαλύτερο από αυτό που σχεδιάζαμε
  • μεταφορά μεταξύ αεροδρομίου και καταλύματος
  • δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνημάτων ή αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)

Όταν η καθυστέρηση φτάνει ή ξεπερνά τις 5 ώρες, έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας, στην περίπτωση που αποφασίσουμε ότι δεν θέλουμε να πετάξουμε έστω και καθυστερημένα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top