Αυτοψία Star: Πέτρες και σκουπίδια στις ράγες, ελλείψεις στις σήραγγες

Εγκαταλελειμμένο μεγάλο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου

Εγκαταλελειμμένο είναι μεγάλο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου, λίγες ώρες πριν την επανέναρξη των δρομολογίων. Ήδη, κάποια δε θα πραγματοποιηθούν αύριο Τετάρτη, καθώς εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των επιβατών. 

Τέμπη: Επανεκκίνηση των τρένων και του Προαστιακού την Τετάρτη

Αποκαλυπτική είναι η αυτοψία των δημοσιογράφων του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star σε επίμαχα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου.

  • Πέτρες και σκουπίδια πάνω στις γραμμές στους ενδιάμεσους σταθμούς του Αμύνταιου της Έδεσσας, της Άρνισσας και της Φλώρινας. Και όμως αυτοί οι σταθμοί πριν το δυστύχημα  λειτουργούσαν σε αυτό το χάλι
  • Το τρένο περνά πάνω από τη γέφυρα στο Γαλλικό ποταμό στο δίκτυο Θεσσαλονίκη - Ειδομένη. Οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ καταγγέλλουν πως πολλές γέφυρες έχουν αφεθεί στην φθορά του χρόνου, χωρίς έλεγχο, χωρίς συντήρηση

«Πρέπει να επιθεωρούνται οι σιδηροδρομικές γραμμές μπορεί και κάθε δυο χρόνια. Κατασκευάζουμε τα έργα και μετά τα αφήνουμε στο φιλότιμό τους, δεν τα επιθεωρούμε» είπε ο πρόεδρος του συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών, Βασίλης Μπαρδάκης.

  • Οι ελλείψεις στις σήραγγες των Τεμπών εγείρουν  πλήθος ερωτημάτων για την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος

Πειραιάς- Κιάτο: Koμμένα καλώδια στη γραμμή του προαστιακού

Σε μια από τις πιο πολυσύχναστες γραμμές του σιδηροδρομικού δικτύου Πειραιάς - Κιάτο, τα προβλήματα ασφαλείας είναι πολλά, όπως κατέγραψε πριν από λίγες ημέρες ο Βαγγέλης Γκούμας με την κάμερα του Star.

Tρένα: Χωρίς σταθμάρχη πολλοί κεντρικοί σταθμοί

«Τυφλοί» είναι πολλοί σταθμοί σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο καθώς δεν υπάρχουν σταθμάρχες. Η Ξάνθη, η  Έδεσσα, ο Βόλος και άλλοι σταθμοί δε διαθέτουν. Ταυτόχρονα όμως, υπάρχουν αυτόματα συστήματα ισόπεδων διαβάσεων όπου δεν λειτουργούν με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης τρένου με όχημα.

Εργαζόμενοι ΟΣΕ: Δε λειτουργεί το ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας

Στην εποχή του VhF έχουν μείνει οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι, όταν σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν το GSMR. Ένα  ψηφιακό σύστημα ενδοεπικοινωνίας, στο οποίο συμμετέχουν οι μηχανοδηγοί, ο ρυθμιστής κυκλοφορίας, ο σταθμάρχης, ακόμη και οι κλειδούχοι.  

«Το GSMR είναι κάτι που χρόνια συζητείται, δεν είναι σήμερα πάνω στην καμπίνα προσαρμοσμένο, δεν λειτουργούσε. Εφόσον λειτουργήσει θα είναι μια καλύτερη ημέρα αύριο» σημείωσε ο γραμματέας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Αλέξανδρος Τζαμπάσλης.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top