Πάτρα: «Η Τζωρτζίνα είχε δει τον θάνατο της Ίριδας»

Η 9χρονη ζητούσε βοήθεια μέσα από τη ζωγραφιά της

Βοήθεια μέσα από τις ζωγραφιές της αναζητούσε η 9χρονη Τζορτζίνα, την οποία φέρεται να σκότωσε η 33χρονη μητέρα της, Ρούλα Πισπιρίγκου, στην Πάτρα.

Σε μια ζωγραφιά διαφορετική από τις συνηθισμένες των παιδιών της ηλικίας της, και μάλιστα, με αφορμή – τι τραγική ειρωνεία- τη «Γιορτή της Μητέρας». Η 9χρονη Τζωρτζίνα σχημάτισε έναν άγγελο, μια μεγάλη καρδιά και ένα δέντρο- κρεμάλα.

«Ζωγραφιές μετά τα επτά έτη εντάσσονται στο σχηματικό στάδιο και διέπονται από ρεαλισμό και βάθος», σύμφωνα με την Παιδοψυχολόγο-Λογοπαθολόγο, Χριστίνα Μπογιατζή. 

Πάτρα: Η Ρούλα στα δικαστήρια με κουκούλα κι αλεξίσφαιρο - «Βρώμα, φόνισσα»

Η ίδια ανέλυσε σημείο προς σημείο τα «μηνύματα» που έστειλε με τις φιγούρες της η Τζωρτζίνα, απεικονίζοντας τον τρόμο που βίωνε στην καθημερινότητα με την μητέρα της, μαζί με την αγωνία της να ξεφύγει από τον κύκλο αίματος, που της είχε στερήσει ήδη τις δυο αδελφές της.

Πάτρα: Η «προφητική» ζωγραφιά της Τζωρτζίνας λίγο πριν πεθάνει

Σε ανάλυσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις αρχές του μήνα, η κ. Μπογιατζή υποστήριξε σχετικά ότι «δεν είναι δυνατόν ένα παιδί να ζωγραφίζει ως άγγελο τη μαμά του όταν αυτή ζει!», όπως ισχυρίστηκε με τη σειρά της η μητέρα του παιδιού, Ρούλα Πισπιρίγκου, καθώς η αίσθηση του κινδύνου της Τζωρτζίνας υποδηλώνεται με πολλά και διαφορετικά σύμβολα στη ζωγραφιά, όπως η θέση της ίδιας σε μεγάλη απόσταση από την μητέρα της, το μαύρο χρώμα που χρησιμοποιεί για εκείνη, αλλά και ο κορμός του δέντρου σε σχήμα κρεμάλας, από το οποίο η 9χρονη Τζωρτζίνα ένοιωθε να απειλείται. 

«Η Τζωρτζίνα είχε δει τον θάνατο της Ίριδας»

«Ενα παιδί που απομακρύνεται από αυτό που ζει γιατί δεν το αντέχει. Ζωγράφισε δέντρο – κρεμάλα πάνω από παιδί που κάνει κούνια, δήθεν χαμογελαστό. Και μαύρισε ολόκληρο το κεφάλι ζωγραφίζοντας την μάνα», τόνισε στην ΕΡΤ1 η Χριστίνα Μπογιατζή, περιγράφοντας τα συμπεράσματα που κοινοποίησε από την πρώτη στιγμή βλέποντας τι είχε ζωγραφίσει η 9χρονη Τζωρτζίνα.

Μέσα στην καρδιά της ίδιας ζωγραφιάς, βρίσκεται ένα πουλί-άγγελος, το οποίο η παιδοψυχολόγος θεωρεί ότι είναι η αδερφή της Τζωρτζίνας, η Ίριδα, που πέθανε ενώ ήταν έξι μηνών.

«Κατάλαβα ότι η Τζωρτζίνα είχε δει τον θάνατο της Ίριδας», εξήγησε η Χριστίνα Μπογιατζή.

«Παμφάγο τέρας, δεν είσαι μάνα»

Λίγο μετά τη σύλληψη της Ρούλας Πισπιρίγκου για τη δολοφονία της 9χρονης Τζωρτζίνας, η παιδοψυχολόγος προχώρησε σε μία σοκαριστική ανάρτηση για την μητέρα των τριών παιδιών.

Η κυρία Μπογιατζή χαρακτηρίζει την κατηγορούμενη «παμφάγο τέρας», «βρυκόλακα», σημειώνοντας πως «χρησιμοποίησες τη ζωή άλλων για να επιβεβαιώσεις το θάνατό σου».

Πάτρα: Τι ζήτησε από τη μητέρα της η 33χρονη – Θα την επισκεφθεί στη ΓΑΔΑ

Η ανάρτηση της παιδοψυχολόγου:

«ΠΑΜΦΑΓΟ ΤΕΡΑΣ! ΑΓΕΝΕΣΙΑ ΣΠΛΑΧΝΩΝ!

Το ξέρω αυτό το βλέμμα! Ούτε η Μήδεια το φτάνει! Ποιο μυθιστόρημα να σε χωρέσει πια, ποιο θρίλερ!; Δεν είσαι μάνα, είσαι τέρας, το ξέρω αυτό το βλέμμα! Κοιτάς το θήραμα, όχι το παιδί. Ψάχνεις τροφή για το άδειο σου εγώ, σκοτώνεις για να φας. ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ Ω ΣΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΟΣΜΗ ΕΧΕΙΣ! Το ξέρω αυτό το βλέμμα! Ξεγελάς τους πάντες, είσαι φτιαγμένη από ψέμα, χαλασμένη για πάντα. Το ξέρω αυτό το βλέμμα, το επιτηδευμένο σου “τίποτα” που πείθει τους αδαείς, τους απαίδευτους και τους λίγους. Το ξέρω αυτό το βλέμμα γιατί μέσα του κρύβεις τη φρίκη του αδιανόητου, εκεί που σέρνεσαι, εκεί κρατάς πύλες σκότους και στο τέλος υποτιμάς την αλήθεια. Χρησιμοποίησες τη ζωή άλλων για να επιβεβαιώσεις το θάνατό σου! Άψυχη, ξέρω τί είσαι, είσαι ακόμα ένα καρφί πάνω στο σταυρό, είσαι το πύον στην πληγή αλλά δεν είσαι το αίμα μέσα της.

Αίμα είναι αυτά τα τρία πλάσματα που σε εμπιστεύθηκαν, σου παρέδωσαν τη ζωή τους και συ την εκμηδένισες! Για να πάρεις τί; Προσοχή; Αξία; Συμπόνοια; Άντρα; Πώς; Σκοτώνοντας τα παιδιά σου; Αλλά να ξέρεις… ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ τα παιδιά αίμα από το αίμα ΜΟΥ, όχι το δικό σου. Γιατί στις δικές σου φλέβες δεν κυλά αίμα παρά μόνο δηλητήριο. Αλλά εγώ ξέρω τη διαφορά. Και τώρα, εκεί που βρέθηκαν αυτά τα αγγελούδια, από εκεί θα ξέρω πως ζουν για πάντα μακριά σου. Γιατί εσύ είσαι ήδη πεθαμένη. Παμφάγο τερατούργημα, χαμόγελο του θανάτου. Το ξέρω αυτό το βλέμμα. Μην αυταπατάσαι! Ούτε άρρωστη είσαι! Είσαι δράκος ταριχευμένος που περιφέρεται σαν φάντασμα στις παιδικές χαρές αρπάζοντας λεία. Σύνδρομο η όχι, δεν με απασχολεί! Τέρμα τα συγχωροχάρτια της ψυχιατρικής! Η ανθρωποφαγία δεν είναι νόσημα, δεν συγχωρείται, δεν παραβλέπεται, δεν εξηγείται! Μερικά πράγματα δεν ανήκουν σε νοσηρή ανθρώπινη φύση επειδή απλώς δεν ανήκουν στην ανθρώπινη φύση! Παμφάγο τέρας, σού έρχομαι μαζί με όλη την κοινωνία. Που θα ζήσεις πια, πού θα σταθείς;».

Η ανάλυση της ζωγραφιάς της Τζορτζίνας: Πώς ζητούσε βοήθεια

Όπως τονίζει η κα Μπογιατζή, ισχυρό στοιχείο στην ανάλυση της ζωγραφιάς του μικρού παιδιού είναι η «αφιέρωσή» της, η οποία δεν απευθύνεται στην μητέρα του, παρότι κατασκευάστηκε για τη γιορτή της.

Η ζωγραφιά της Τζωρτζίνας γράφει «Για εσάς», όσους δηλαδή μπορούσαν να καταλάβουν τα κρυφά της «μηνύματα» και να της παράσχουν βοήθεια, για να τη διασώσουν από τον κίνδυνο που διαισθανόταν ότι κατευθυνόταν κατά πάνω της, όταν μάλιστα ο πατέρας της απουσιάζει εντελώς από την επίμαχη ζωγραφιά.

Πάτρα: Η ανάλυση της ζωγραφιάς της Τζωρτζίνας από παιδοψυχολόγο

Η ερμηνεία της ζωγραφιάς

Σύμφωνα με την Παιδοψυχολόγο, Χριστίνα Μπογιατζή, στη ζωγραφιά της Τζωρτζίνας εκπέμπονται τα εξής μηνύματα:

Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιάς, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακρυά.

Κάνω κούνια: παραμένω παιδί. Είμαι δυναμική, μου αρέσει η κίνηση.

Σχήμα δέντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστώ. Κινδυνεύω.

Κίτρινη κούνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.

Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακριά.

Πάτρα: Η ανακοίνωση του δικηγόρου Λύτρα για την παραίτηση-Τι είπε στον Μάνο

«ΓΙΑ ΕΣΑΣ»: Δώστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλάβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμένο με κόκκινο χρώμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια από εκείνους που αισθάνομαι οτι ανήκω μαζί τους, π.χ. όποιον ενδιαφέρεται.
Φωτεινότητα στην καρδιά: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!

Σχήμα αγγέλου/ πτηνού με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε άγγελος, πέθανε. Η μύτη της κάτι λέει για το θάνατό της, όμως έγινε ΚΑΙ πουλί/πτηνό πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιώθω ανασφάλεια.

Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτό που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ίδιο.

Κεντρική φιγούρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο δίπλα στην αδερφή μου είναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολύ συγκεχυμένο, τερατώδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδελφής μου, όμως εκείνη βγαίνει από το σχήμα σιγά σιγά και σώζεται από αυτό το πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ, δεν είναι η αδερφή μου.

Πράσινος άγγελος: Η αδελφή μου ΦΕΥΓΕΙ από το μαυρισμένο πρόσωπο με τα μακριά χέρια. Διαφοροποιείται.

Δεξιά θέση αγγέλου στη ζωγραφιά: Η αδελφή μου (ΙΡΙΔΑ) είναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατί μετά την παιδική ηλικία της κούνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω από αυτό γιατί βρίσκομαι αριστερά, μακριά.

Πατέρας πουθενά. ΑΦΑΝΤΟΣ.

Μεικτά χρώματα πλαισίου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατί θέλω να είμαι μακριά του, δεν θέλω να γίνω άγγελος, το κόκκινο είναι γιατί συμπεριλαμβάνομαι εφόσον το βλέπω από μακριά.

Μαύρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιόριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο.

Είχε αντιδράσει η μάνα για την ανάλυση της παιδοψυχολόγου

Η ανάλυση της ζωγραφιάς της 9χρονης Τζωρτζίνας είχε προκαλέσει την αντίδραση της μητέρας της, η οποία έστειλε μηνύματα κατά της Παιδοψυχολόγου.

«Ποια είσαι εσύ που ερμηνεύεις τη ζωγραφιά του παιδιού μου και πού ξέρεις ποια χρονική στιγμή την έκανε;» φέρεται να είπε, μεταξύ άλλων, η Ρούλα Πισπιρίγκου στην Χριστίνα Μπογιατζή, με την επιστήμονα, ωστόσο, να επιμένει μέχρι τέλους στην ανάλυσή της.

Πάτρα: Εξοργισμένη η μητέρα με την ανάλυση της ζωγραφιάς της Τζωρτζίνας

Συμπληρώνοντας το παζλ της υπόθεσης, η κ. Μπογιατζή παρατήρησε ως προς την πιστότητα της ζωγραφιάς πως «τα κορίτσια συνήθως χρησιμοποιούν ευρύτατο φάσμα χρημάτων και οι λεπτομέρειες είναι πιο εύστοχες από αυτές των αγοριών στο σχηματικο στάδιο (ηλικία 7 και άνω)», συμπληρώνοντας επιπλέον πως «η ζωγραφιά λειτουργεί ως έναν απενοχοποιημενο τρόπο έκφρασης συναισθημάτων δίχως την απαίτηση λεκτικής επάρκειας».

«Η κυρία Πισπιρίγκου υποτίμησε τα συναισθήματα του παιδιού της. Από τις ζωγραφιές αποτυπώθηκαν πολλά σκοτεινά συναισθήματα» συμπέρανε η κ. Μπογιατζή, καταλήγοντας πως «η Τζωρτζίνα μίλησε από τον τάφο. Μίλησε το σώμα, μίλησε η ψυχή της. Το παιδί μίλησε με κάθε δυνατότητα που είχε».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top