Στο μνημείο του Παύλου Φύσσα η αιματοβαμμένη σημαία του Πολυτεχνείου

Μέλη της ΠΑΣΠ βρέθηκαν στο Κερατσίνι

αιματοβαμμένη σημαία Πολυτεχνείου - μνημείο Φύσσα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μπορεί φέτος να μην πραγματοποιήθηκαν όπως κάθε οι εορτασμοί για την 47η επέτειο του Πολυτεχνείου λόγω των αυστηρών μέτρων για τον περιορισμό του κορωνοϊού, όμως η αιματοβαμμένη σημαία της εξέγερσης τιμήθηκε στο Κερατσίνι, μπροστά από το μνημείο του Παύλου Φύσσα.

Πολυτεχνείο: Ένταση σε Καισαριανή και Σεπόλια - Προσαγωγές στα Εξάρχεια

Μέλη της ΠΑΣΠ βρέθηκαν το μεσημέρι της Τρίτης, μπροστά στο μνημείο του και μαζί με τη Μάγδα Φύσσα άνοιξαν τη σημαία του Πολυτεχνείου.

σημαία Πολυτεχνείο

Η αιματοβαμμένη σημαία του Πολυτεχνείου στο μνημείο του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι. Intime News

Οι παρευρισκόμενοι φώναξαν τα συνθήματα «Αδέρφια, Ζείτε, Εσείς μας Οδηγείτε», Ζει, ζει, ο Τεμπονέρας ζει, με Πέτρουλα - Λαμπράκη, μας οδηγεί», «ο Παύλος ζει, τσακίστε τους Ναζί» και έψαλαν τον Εθνικό Ύμνο.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top