H ACS ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση στις υπηρεσίες της

Διευκρινίζει ότι είχε προσωρινό χαρακτήρα - Αναλυτικά η ανακοίνωσή της

ACS

Ανακοίνωση με την οποία απαντά στα πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με την επιβολή πρόσθετης χρέωσης για τις υπηρεσίες της, εξέδωσε η ACS. Η εταιρεία ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση, εκφράζοντας τη λύπη της.

Παράλληλα διευκρινίζει ότι η εν λόγω χρέωση είχε προσωρινό χαρακτήρα και μοναδικό σκοπό να ενισχύσει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων της, ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι παραδόσεις στα σπίτια κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ACS

Η ACS και το δίκτυο των αντιπροσώπων της, που αποτελείται από ανεξάρτητες μικρές επιχειρήσεις με 270 καταστήματα πανελλαδικά, λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό πρωτόγνωρες συνθήκες πίεσης, λόγω της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης (άνω του 60% σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον), των ελλείψεων προσωπικού (μείωση κατά 20% λόγω των μέτρων προστασίας της υγείας) και των έκτακτων μέτρων αποφυγής συγχρωτισμού, τόσο στα κέντρα διαλογής, όσο και στα καταστήματά της. Η πρωτοφανής κατάσταση που επικρατεί, έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην παράδοση των αποστολών και τη μείωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών της.

Η ACS, επιδιώκοντας να συνδράμει στην επείγουσα αυτή κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, επέλεξε, μεταξύ άλλων, να επιδοτήσει με €0,45 ανά αποστολή τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις-καταστήματά της, ώστε να πραγματοποιήσουν άμεσα τις απαραίτητες επενδύσεις σε πρόσθετο προσωπικό, αποθηκευτικούς χώρους, μεταφορικά μέσα κλπ. Για το σκοπό αυτό, ανακοίνωσε στους πελάτες της ισόποση έκτακτη χρέωση, από 1/4/20, προκειμένου να καλυφθεί μέρος του εκτιμώμενου πρόσθετου κόστους λειτουργίας της εταιρείας. Αντίστοιχες ενέργειες έχουν γίνει και από διεθνείς εταιρείες ταχυμεταφορών εντός και εκτός Ελλάδας, οι οποίες εφαρμόζουν ανάλογο «emergency situation surcharge», προσπαθώντας να διατηρήσουν το επίπεδο των υπηρεσιών τους.

Στις 3/4/20 η Διοίκηση της ACS ανακάλεσε την πρόσθετη χρέωση, αναγνωρίζοντας έμπρακτα την αναστάτωση που δημιουργήθηκε και αναλαμβάνοντας να επιδοτήσει η ίδια τις επιχειρήσεις των συνεργατών της. Η εταιρεία εκφράζει τη λύπη της και διευκρινίζει ότι η εν λόγω χρέωση είχε προσωρινό χαρακτήρα και μοναδικό σκοπό να ενισχύσει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων της, ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι παραδόσεις στα σπίτια κατά το επόμενο χρονικό διάστημα.

Με αφορμή την προαναφερθείσα πρόσθετη χρέωση, έλαβε ευρεία δημοσιότητα μια ένταση στη σχέση της εταιρείας με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων, η οποία όμως ελάχιστα αφορούσε το θέμα της εν λόγω χρέωσης. Ο Σύλλογος είχε ζητήσει να αναλάβει η ACS την παράδοση 1.000.000 διδακτικών συγγραμμάτων στο σπίτι του κάθε φοιτητή. Στην προκειμένη περίπτωση η ACS είχε καταστήσει σαφές ότι, με τα σημερινά δεδομένα και ανεξαρτήτως τιμής χρέωσης, δεν είναι σε θέση να αναλάβει το υπέρογκο αυτό έργο, όπως της ζητήθηκε και αντιπρότεινε εναλλακτικές λύσεις. Ο Σύλλογος Εκδοτών, καθώς και το Υπουργείο Παιδείας, ενημερώθηκαν σχετικά την 31/3/20. Συνεπώς, δεν υπάρχει αθέτηση οποιασδήποτε δεσμευτικής συμφωνίας εκ μέρους της εταιρείας.

Τέλος, η ACS γνωστοποιεί ότι δεν έχει αυξήσει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά την τελευταία δεκαετία. Τουναντίον έχει προβεί σε επανειλημμένες μειώσεις τιμών, προχωρώντας ταυτόχρονα σε μεγάλες επενδύσεις και καινοτόμες λύσεις, που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών της. Επί 40 σχεδόν χρόνια η ACS είναι η πρώτη εταιρεία ταχυμεταφορών στη χώρα μας, με σημαντικό μερίδιο αγοράς, εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα και με μοναδική της προτεραιότητα την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και καταναλωτών.

Λίγα λόγια για την ACS

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.

Η ACS επενδύει συνεχώς σε υποδομές και στο σχεδιασμό νέων πρωτοποριακών υπηρεσιών και προϊόντων για την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των Πελατών της, ώστε να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας εκατοντάδων χιλιάδων επιχειρήσεων και ιδιωτών, με ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία. Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο www.acscourier.gr

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top