Κορωνοϊός: Το 50% του μισθού του δίνει ο πρόεδρος ΣΤΑ.ΣΥ

Ενισχύεται η προσπάθεια αναχαίτισης του ιού

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μετά τον πρωθυπουργό που έδωσε το «σύνθημα», υπουργοί, βουλευτές και δήμαρχοι προτίθενται να διαθέσουν το 50% της αμοιβής τους για την ενίσχυση της προσπάθειας αναχαίτισης του κορωνοϊού.

Μεϊμαράκης: "Ναι" στο "ψαλίδι" στον μισθό λόγω κορωνοϊού  

Ο πρόεδρος των Σταθερών Συγκοινωνιών δήλωσε αποκλειστικά στο Open ότι θα δώσει κι εκείνος το 50% του μισθού του υπέρ ΕΟΔΥ, ανοίγοντας το δρόμο και για τους άλλους αξιωματούχους των ΔΕΚΟ!

Πηγή: markos.tv

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top