Μόρια: Χρήση χημικών έξω από τον καταυλισμό της Μυτιλήνης

Υπήρξαν επεισόδια ανάμεσα στους Αφρικανούς και τους Αφγανούς μετανάστες

ΚΥΤ Μόριας/ Φωτογραφία: eurokinissi

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μικρής κλίμακας επεισόδια σημειώθηκαν σήμερα το πρωί έξω από το ΚΥΤ Μόριας στη Μυτιλήνη. Από ότι φαίνεται, οι Αφρικανοί μετανάστες του καταυλισμού διαμαρτύρονταν και είχαν κλείσει τον δρόμο , διότι, όπως υποστηρίζουν, δέχονται επιθέσεις από τους Αφγανούς που διαμένουν μαζί τους. 

Β.Αιγαίο: Έφτασαν 46.000 πρόσφυγες και επέστρεψαν... 48!

Η Αστυνομία έκανε περιορισμένη χρήση χημικών, προκειμένου να διαλύσει τα επεισόδια.

Εδώ θα χτιστεί η νέα Μόρια

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top