Κρήτη: Βρήκε νεκρό τον σύζυγό της στο δωμάτιο του ξενοδοχείου

Η νεκροψία αναμένεται να ρίξει φως στην υπόθεση

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Νεκρό στο δωμάτιο του ξενοδοχείου στο οποίο παραθέριζαν, βρήκε μια γυναίκα από τη Γερμανία τον σύζυγό της την Κυριακή.

Ο 60χρονος άνδρας και η σύζυγός του περνούσαν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, στον Αδελιανό Κάμπο, στο Ρέθυμνο.

Η Γερμανίδα τουρίστρια, όταν είδε τον άντρα της χωρίς τις αισθήσεις του, κάλεσε το ΕΚΑΒ, ωστόσο απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Οι πρώτες εκτιμήσεις είναι ότι ο 60χρονος πέθανε από παθολογικά αίτια, ωστόσο η νεκροψία αναμένεται να ρίξει φως στην υπόθεση.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top