Tα Τρίκαλα είναι smart: Έξι apps κάνουν εύκολη τη ζωή των πολιτών

Χρηστικές εφαρμογές για την καθημερινότητα με ένα πάτημα του κουμπιού

Smart Trikala

Ούτε μια, ούτε δύο αλλά έξι apps φέρνει στη διάθεση των πολιτών ο δήμος Τρικκαίων, προκειμένου να διευκολύνει την καθημερινότητά τους και να αφήσει στην άκρη τη χρονοβόρα γραφειοκρατία.

Πώς γίνεται αυτό; Μέσω του site Smart Trikala, που παρέχει τόσο στους κατοίκους των Τρικάλων όσο και σε όσους θέλουν να τα επισκεφτούν, χρηστικές πληροφορίες.

smart trikala

ΟΙ ΕΞΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ SMART TRIKALA

TRIKALA CHECKAPP: Είναι η επίσημη εφαρμογή του δήμου Τρικκαίων που επιτρέπει στον πολίτη να ενημερώνεται απ' ευθείας από τον δήμο, μέσω της εφαρμογής, αλλά και να πλοηγείται εύκολα σε χρηστικές πληροφορίες των Τρικάλων (ενδεικτικά: αξιοθέατα, χρήσιμα για την πόλη).

Ταυτόχρονα, επιτρέπει στον πολίτη να δηλώνει εύκολα, χωρίς αναμονή, χωρίς τηλεφώνημα, το πρόβλημά του στη Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη (20000).

ΠΥΛΗ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ: Ο σκοπός των ανοικτών δεδομένων είναι διττός: αφενός να παρουσιάζει με διαφάνεια όλες τις διεργασίες που διεκπεραιώνονται από το Δήμο (πχ. τεχνικό πρόγραμμα), αλλά αφετέρου να προσφέρει ελεύθερα πληροφορίες προς τον δημότη.

Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα από τον ίδιο (πχ. οι θέσεις των κάδων στην πόλη), ενώ επιτρέπουν την ανάπτυξη εφαρμογών που χρησιμοποιούν τα δεδομένα αυτά (πχ. θέσεις στάθμευσης και όδευση προς αυτές από σχετικές εφαρμογές).

Τα δεδομένα εμπλουτίζονται καθημερινά προκειμένου να καλύψουν ακόμη μεγαλύτερο εύρος πληροφοριών.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ: Αυτή, δίνει τη δυνατότητα στον δημότη να ενημερωθεί και να πληρώσει τις οφειλές του προς τον δήμο, χωρίς να προσέλθει στο ταμείο, εύκολα και με ασφάλεια, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών στο Taxis.

TA ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ: Σε αυτή αξιοποιούνται από σημαντικές ομάδες πολιτών (ενδεικτικά: μηχανικοί και φορείς που υλοποιούν τεχνικά έργα στην πόλη), προκειμένου να εντοπίσουν την ακριβή θέση στο χάρτη, πόρων του δήμου (πχ. φωτιστικά σώματα, όδευση δικτύου οπτικών ινών). Η υπηρεσία βρίσκεται στο στάδιο της πιλοτικής λειτουργίας και εξελίσσεται. Καταχωρήθηκε σημαντικός αριθμός (υπάρχουν ορισμένα λάθη που διορθώνονται και που επικαιροποιούνται διαρκώς).

ΒΟΤ ΣΤΟ FACEBOOK: Πρόκειται για λογισμικό αυτόματης απομακρυσμένης εξυπηρέτησης του δημότη από την επίσημη σελίδα του δήμου Τρικκαίων στο Facebook.

Σκοπός του είναι η απευθείας πληροφόρηση του πολίτη. Ο επισκέπτης στη σελίδα του δήμου στο Facebook μπορεί να θέτει ερωτήσεις προς το Bot με τη μορφή της αποστολής μηνύματος.

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ: Τελευταία εφαρμογή που διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, είναι οι δημόσιες διαβουλεύσεις του δήμου Τρικκαίων. Επιτρέπουν το σχολιασμό σημαντικών θεμάτων του δήμου (πχ. ένα νέο έργο ή μια νέα παρέμβαση).

Σε δηλώσεις στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος της πόλης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σημείωσε: «παράλληλα ξεκινάμε εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών για να κατανοήσουν καλύτερα αυτές τις εφαρμογές, να τις ανακαλύψουν και να τις εφαρμόσουν στην καθημερινότητά τους. Άλλωστε η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά το μέσο».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top