Μαθήτρια έκανε απόπειρα αυτοκτονίας μέσα στο σχολείο της

Οι φωνές των συμμαθητών της, της έσωσαν τη ζωή

Μαθήτρια έκανε απόπειρα αυτοκτονίας μέσα στο σχολείο της

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σκηνές πανικού εκτυλίχθηκαν σε Λύκειο του νομού Ηρακλείου, όταν 16χρονη μαθήτρια, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους αποπειράθηκε να δώσει τέλος στη ζωή της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ανήλικο κορίτσι πήγε στις τουαλέτες του σχολείου της και προσπάθησε να αυτοκτονήσει παίρνοντας χάπια.

Οι φωνές των συμμαθητών της σήμαναν συναγερμό, με τη διευθύντρια να καλεί αμέσως ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τη 16χρονη στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι σε καλή κατάσταση.

Στη μαθήτρια θα παρασχεθεί ψυχολογική και παιδαγωγική βοήθεια. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top