ΝΤΟΥ στο αμαξοστάσιο του Ρέντη! Πέταξαν φέιγ βολάν – 22 προσαγωγές

Ζητούσαν την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών

ΝΤΟΥ στο αμαξοστάσιο του Ρέντη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Συναγερμός σήμανε στις 04:30 στην αστυνομία, όταν 30 άτομα περίπου εισέβαλαν στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη Ρέντη.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι νεαροί πέταξαν φέιγ βολαν με συνθήματα υπέρ των ελεύθερων μετακινήσεων των πολιτών.

Η αστυνομία προχώρησε σε 22 προσαγωγές.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top