Χρωστάτε στην ΔΕΗ; Για μια εβδομάδα δεν θα σας κόψει το ρεύμα λόγω χιονιά

Η απόφαση πάρθηκε λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων

Η ΔΕΗ δεν κόβει το ρεύμα λόγω χιονιά

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ανακοίνωση με την οποία διαμηνύει πως λόγω έντονων καιρικών φαινομένων δεν θα κόβει το ρεύμα σε όσους χρωστούν, εξέδωσε η ΔΕΗ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αναστολή θα ισχύσει για μια εβδομάδα, και θα αφορά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές σε όλη την χώρα, με την ΔΕΗ να τονίζει πως έτσι «αποδεικνύει εμπράκτως την κοινωνική της ευαισθησία».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top