Το «γλεντούν» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης- Σουβλάκια, άφθονο κρασί και κλαρίνα!

Παραμονή Χριστουγέννων και η συμπρωτεύουσα έχει βάλει τα καλά της

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ένα μεγάλο χριστουγεννιάτικο γλέντι έστησαν οι Θεσσαλονικείς στα λουλουδάδικα στο κέντρο της πόλης, με τις ψησταριές να έχουν πάρει... φωτιά!

Από το μεσημέρι του Σαββάτου στην οδό Βασιλέως Ηρακλείου επικρατεί το αδιαχώρητο με τα περισσότερα μαγαζιά να ψήνουν σουβλάκια και κρεατικά, ενώ μουσικοί με νταούλια και κλαρίνα συμπληρώνουν το χριστουγεννιάτικο σκηνικό. Και φυσικά… το κρασί ρέει άφθονο!

Το γλέντι στην συμπρωτεύουσα έχει ξεκινήσει… και θα αργήσει να τελειώσει.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top