Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Το Juke αν μη τι άλλο είναι μοντέλο που κάθε άλλο παρά απαρατήρητο περνάει στον δρόμο. Πριν από 14 χρόνια στην πρώτη του γενιά απέδειξε με την τολμηρή όσο και...ξενική σε πολλούς εμφάνιση ότι η Nissan δεν διστάζει να προκαλεί το αγοραστικό κοινό.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Στην δεύτερη γενιά το Juke μπορεί να έγινε πιο εύπεμπτο σχεδιαστικά αλλά έδωσε στοιχεία από την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας. Πολύ πρόσφατα οι «ζωγράφοι» της Nissan με ιδιαίτερες πινελιές εντός και εκτός έκαναν την διαφορά. Μάλιστα το «προίκισαν» και σε εξοπλισμό κάνοντας το ακόμη πιο ελκυστικό . 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Για να παρατηρήσεις τις αισθητικές επεμβάσεις εξωτερικά θα πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή. Υπάρχουν διακριτικές αλλαγές στα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω ενώ οι ζάντες αλουμινίου έχουν νέα σχέδια.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Όσον αφορά το χρώμα του αμαξώματος έχουν προστεθεί τρείς νέες αποχρώσεις μεταξύ των οποίων το έντονο κίτρινο το οποίο είχαμε να το δούμε από την πρώτη γενιά. ΟΙ ζάντες των 19 ιντσών πάντως γεμίζουν τους θόλους του αυτοκινήτου και δίνουν μαι σπορτίβικη εμφάνιση  

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Μπαίνοντας στην καμπίνα των επιβατών βλέπεις τις πρώτες αλλαγές στο ταμπλό. Δεν υπάρχουν στρογγυλοί αεραγωγοί στο κέντρο που πλέον είναι πιο μεγάλοι και πιο απλοί στην σχεδίαση. Επιπλέον διαφορετική νότα δίνει μια κυρτή πλαστική έγχρωμη λεπτομέρεια που διαχωρίζει τις δυο οθόνες από την υπόλοιπη υφασμάτινη επένδυση. Το  ντουλαπάκι για τον συνοδηγό είναι μεγαλύτερο το υποβραχιόνιο έχει ανασχεδιαστεί ενώ το χιερόφρενο είναι ηλεκτρικό.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Μας άρεσε ακόμη ότι υπήρχαν φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό και τη μουσική. Αμέσως όμως εντοπίζεις την τεχνολογική αναβάθμιση. Μιλάμε για την στάνταρ οθόνη των 12,3 ιντσών η οποία αντικατέστησε την μικρότερη των 8 ιντσών. Μάλιστα της έχουν δώσει μια μικρή κλίση κατά 8 μοίρες προς τον οδηγό δίνοντας στους επιβάτες την αίσθηση του πιλοτηρίου.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Πίσω από το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι υπάρχει πλέον ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών ο οποίος αντικατέστησε τον προηγούμενο αναλογικό με την μικρή οθόνη των 4,2 ιντσών που βρισκόταν ανάμεσα τους. Πλέον το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει πιο διαισθητική αρχική οθόνη που σου επιτρέπει να προσαρμόσεις την οθόνη με τέτοιο τρόπο, ώστε να περιλαμβάνει τα "widgets" για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Ακόμη  το σύστημα  infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Οι επιβάτες στο πίσω μέρος θα εκτιμήσουν την προσθήκη σημείων φόρτισης USB-A καιUSB-C για να διασφαλίσουν ότι τα gadget τους τροφοδοτούνται πλήρως καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Στα νέα χαρακτηριστικά συνπεριλαμβάνονται πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Το σύστημα infotainment μπορεί πλέον να αναπαράγει περιεχόμενο βίντεο από συσκευές συνδεδεμένες με USB όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο. Με την ανανέωση του Juke έρχεται στον εξοπλισμό στάνταρ και το Lane Departure Warning .Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Παρακολουθεί την πορεία του αυτοκινήτου στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, και όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές διαγραμμίσεις, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Οι επιβάτες θα εντοπίσουν αμέσως και την αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών σε ταμπλό που έχει νεανική σχεδίαση. Έχουν στην διάθεση τους γενναιόδωρους χώρους ενώ εξίσου γενναιόδωρος σε χωρητικότητα είναι και ο χώρος αποσκευών με διαθέσιμα 422 λίτρα Τιμή οποία φτάνει στα 1305 λίτρα με την πιο εύκολη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Διαστάσεις (Μ/Π/Υ).210×1.800×1.593 m.Μεταξόνιο 2.636 χλστ.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Στην «καρδιά» του Juke της δοκιμάς υπήρχε ο δοκιμασμένος αξιόπιστος υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος κινητήρας, 999 κ.εκ. με απόδοση 114 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. σε λειτουργία overboost ,

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Στην  διάθεση μας  είχαμε και το  D-Mode, που βρίσκεται πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων και περιλαμβάνει επίσης τα Eco και Normal και Sport.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Στην πράξη όταν το στροφόμετρο περάσει τις 1750 σ.α.λ. με την βοήθεια του πολύ καλού σε κλιμάκωση 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων εντυπωσιάζει με τον τρόπο που ανεβάζει στροφές. Τα .0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δευτερόλεπτα, με την  μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Το μοτέρ αυτό κινεί με σβελτάδα  το αμάξωμα των 1.275 κιλών, προσφέροντας καλές επιταχύνσεις τόσο από στάση, όσο και  ενδιάμεσες.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Χωρίς να... λυπηθούμε το πεντάλ γκαζιού είδαμε ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμάνθηκε στα  6,8 λτ.έως 7 λίτρα /100 χλμ. Αν τώρα κινηθείς ...αμυντικά και με την επιλογή του οικομνομικού προγράμματος οδήγησης μπορεί και να δεις μέση κατανάλωση κάτω από τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Εκπομπές  CO2: 133 γρ./χλμ.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Οδηγικά πάντως το φρεσκαρισμένο μοντέλο δεν έχει διαφορές σε σχέση με πριν. Το Juke είναι ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο με σφιχτές αναρτήσεις Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Σε συνδυασμό με το δεμένο αμάξωμα και το σύστημα διεύθυνσης που μπορεί να είναι ελαφρύ είναι όμως άμεσο στις εντολές που του δίνεις. κινούμενοι μεγρήγους ρυθμούς βλέπεις ότι οι  κλίσεις στις στροφές παρά το αυξημένο ύψος είναι μαζεμένες

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Όταν περνάς πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες τα μαλακά ελατήρια απορροφούν τους κραδασμούς με ικανοποιητικό τρόπο. Την ίδια στιγμή η προσεγμένη ηχομόνωση ανεβάζει τα επίπεδα άνεσης στα μακρινά ταξίδια. Εκεί που στις υψηλές ταχύτητες τα Nissan Juke αποδεικνύεται ευθύβολο και σταθερό. Ας μην ξεχνάμε πάντως και την πλούσια ομπρέλλα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που ανεβάζουν τα επίπεδα ασφαλείας.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS

Η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς δεν σε εμπνέει να μπεις σε περιπέτειες με λασπώδεις μαλακές επιφάνειες, πλην όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και η γεροδεμένη κατασκευή σε προτρέπουν να κινηθείς άνετα και με ταχύτητα σεσχετικά βατούς  χωματόδρομους.Τα φρένα αποδείχθηκαν δυνατά και ανθεκτικά ακόμη και μετά από σκληρή χρήση.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan JUKE 1.0 DIG-T 114 PS
Το Nissan Juke ανανεώθηκε αισθητικά και ααπέκτησε πιο πλούσιο τεχνολογικά εξοπλισμό, πονοκεφαλιάζοντας τους αντιπάλους του σε μια δύσκολη κατηγορία όπως  είναι αυτή των B-SUV. Με δυναμική εμφάνιση, πολύ καλές επιδόσεις και την παροιμιώδη αξοπιστία της  Nissan στην πάροδο των χρόνων χρειάζεστε για την έκδοση 1.0Τ 114 PS MT6 Acenta να διοαθέσετε  21.990 ευρώ. Για την αμέσως επόμενη 1.0Τ 114 PS MT6 N-Connenta η τιμή είναι στα 24.490 ευρώ και για την έκδοση 1.0Τ 114 PS MT6 N-Designη τιμή ανεβαίνει στα  27.890 ευρώ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top