Η Hyundai ρίχνει όλο το βάρος στην σχεδίαση

Στόχςος η ξεχωριστή σχεδιασστική ταυτότητα

Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε την ίδρυση του Global Design Division

Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε την ίδρυση του Global Design Division ενισχύοντας περαιτέρω τις σχεδιαστικές δυνατότητες του Hyundai Motor Group. Το νέο τμήμα θα ηγηθεί των προσπαθειών του Ομίλου να σχεδιάσει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και μελλοντικές λύσεις κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων ειδικών οχημάτων (PBV), ρομποτικής και προηγμένης αεροπορικής κινητικότητας (AAM).

Ο κ. Luc Donckerwolke, President του Hyundai Motor Group, θα αναλάβει τη θέση του Chief Design Officer (CDO), επικεφαλής του Global Design Division. Διατηρεί επίσης τον τρέχοντα ρόλο του ως Chief Creative Officer (CCO), καθοδηγώντας όλες τις σχεδιαστικές πτυχές για τις μάρκες του Hyundai Motor Group, συμπεριλαμβανομένων των τομέων μελλοντικής κινητικότητας, AAM και Robotics.

«Στην 32χρονη καριέρα μου ως σχεδιαστής αυτοκινήτων, τα επιτεύγματά μου αναδείχθηκαν από την ομαδική δουλειά του οργανισμού μου. Πιστεύω ότι ο ρόλος μου είναι να δημιουργήσω ένα περιβάλλον στο οποίο οι σχεδιαστές να μπορούν να είναι δημιουργικοί και να ηγούνται των μεταμορφώσεων», δήλωσε ο κ. Donckerwolke. «Είμαι βέβαιος ότι ο νέος οργανισμός θα επιτρέψει στον Όμιλο να συνεχίσει να ηγείται στον καθορισμό του μέλλοντος της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως».

Το νέο Global Design Division θα περιλαμβάνει το Hyundai & Genesis Global Technical Unit, με επικεφαλής τον κ. SangYup Lee, Executive Vice President και Head του Hyundai & Genesis Global Design και το Kia Global Design Technical Unit, με επικεφαλής τον κ. Karim Habib, Executive Vice President και Head του Kia Global Design. Οι δύο επικεφαλείς, που έχουν ήδη διακριθεί για την ενίσχυση της αξίας της μάρκας μέσω της σχεδιαστικής τους δουλειάς, θα ηγηθούν τις σχεδιαστικές κατευθύνσεις της μάρκας τους, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι κάθε μάρκα θα διαφοροποιείται.

Παράλληλα με τις οργανωτικές αλλαγές, ιδρύεται ένα νέο κέντρο σχεδιασμού Genesis, επιτρέποντας σε κάθε μάρκα του Ομίλου - Hyundai, Kia και Genesis - να επωφεληθεί από το δικό της ύφος σχεδιασμού και να δημιουργήσει μια ισχυρή σχεδίαση ταυτότητα.Η Hyundai αυτή τη στιγμή επιδιώκει τη σχεδιαστική φιλοσοφία του «Sensuous Sportiness».

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top