Formula 1: Ο...ιπτάμενος Ολλανδός κέρδισε με τρεις γόμες Pirelli

Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό

GRAND PRIX 2021 Pirelli Formula 1

 O οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στον αγώνα της πατρίδας του με στρατηγική δυο αλλαγών χρησιμοποιώντας τέλεια και τις τρεις διαθέσιμες γόμες: Εκκίνησε με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα C3, προτού βάλει την P Zero κίτρινη, μέση γόμα C2, για να ολοκληρώσει με την P Zero λευκή σκληρή γόμα C1.

Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton, που τερμάτισε δεύτερος υιοθέτησε μια διαφορετική στρατηγική: Εκκίνησε με την μαλακή γόμα και μετά έκανε δυο μέρη με τη μέση γόμα. Στο τέλος πρόσθεσε ένα τρίτο έκτακτο πιτ στοπ όπου έβαλε τη μαλακή γόμα και πήρε τον βαθμό ταχύτερου γύρου στον αγώνα.· Οι πέντε πρώτοι τερμάτισαν με τη σειρά που εκκίνησαν. Παραταύτα είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές στους πρώτους έξι της τελικής κατάταξης. Αυτό δεικνύει τις διαφορετικές σρτατηγικές προσεγγίσεις που υιοθέτησαν οι ομάδες για τον αγώνα.

Ο οδηγός της Red Bull, Sergio Perez είναι ο μόνος που εκκίνησε με τη σκληρή γόμα από τα πιτ. Μετά άλλαξε από σκληρή σε μέση και μαλακή, τερματίζοντας 8ος, αυτό τον ανέδειξε σε οδηγό της ημέρας.· Υπήρξε ένα μείγμα στρατηγικών μιας ή δυο αλλαγών κατά τη διάρκεια του αγώνα: Επτά οδηγοί σταμάτησαν δυο φορές και οι υπόλοιποι σταμάτησαν μια φορά. Ο Hamilton ήταν ο μόνος οδηγός που σταμάτησε τρεις φορές.

 Κατά τη διάρκεια του αγώνα η θερμοκρασία ήταν πιο υψηλή από τις προηγούμενες ημέρες, έφτασε τους 32 βαθμούς Κελσίου.

 

Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό

ΣΚΛΗΡΗ C1: Αποτέλεσε σημείο κλειδί για τη νίκη του Verstappen, οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν το λευκό ελαστικό για το τελευταίο μέρος αγώνα. Αρκετοί οδηγοί συμπλήρωσαν μ’ αυτή τη γόμα περισσότερους από 40 γύρους, ο οδηγός της Williams, Nicholas Latifi έφτασε τους 47 γύρους.

MEΣΗ C2: Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris συμπλήρωσε στην αρχή μ’ αυτή τη γόμα 42 γύρους. Οι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο έβαλαν στο μεσαίο μέρος του αγώνα τη μέση γόμα. Ο Hamilton παραλίγο να πετύχει τον ταχύτερο γύρο μ’ ένα σετ μεταχειρισμένης μέσης γόμας προτού βάλει τη μαλακή γόμα στο τέλος για να εξασφαλίσει τον έξτρα βαθμό.

ΜΑΛΑΚΗ C3: Η πλειοψηφία των οδηγών εκκίνησε στον αγώνα μ’ αυτή τη γόμα. Οι δυο οδηγοί της Mercedes έβαλαν στο τέλος τη μαλακή γόμα σημειώνοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους. Παρότι η πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης ήταν η αναμενόμενη, ο ρυθμός φθοράς της ήταν υψηλότερος απ’ ότι είχαμε προβλέψει.

Formula 3: Αγώνας 2&3

Στον δεύτερο αγώνα κέρδισε ο οδηγός της MP Motorsport, Victor Martins. Έδωσε μάχες για να αναρριχηθεί από την 5η θέση και να βρεθεί επικεφαλής. Ο κάτοχος της pole στην αντεστραμμένη σειρά εκκίνησης Ido Cohen (Carlin) δεν ξεκίνησε καλά και επέτρεψε στον οδηγό της Trident, Clement Novalak να περάσει. Τελικά ο Novalak έχασε τη θέση από το Γάλλο συμπατριώτη του καθώς η εξέλιξη του αγώνα επηρεάστηκε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας δυο φορές.

Ο τρίτος αγώνας είχε νικητή τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Dennis Hauger με την ομάδα της Prema. Εκκίνησε από την pole ενώ ο οδηγός της Trident, David Schumacher έχασε τη δεύτερη θέση μετά από επαφή που οδήγησε στην υιοθέτηση καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ακόμη μια φορά δεύτερος βρέθηκε ο Novalak. Η γόμα P Zero λευκή σκληρή χρησιμοποιήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο (κάθε αγώνας διαρκεί 24 γύρους χωρίς υποχρεωτικό πιτ στοπ) και είχε δυνατή απόδοση. Ο επόμενος και τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στο Σότσι αντί για το Ώστιν.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top