Το Star στο λιμάνι του Πειραιά- Εγκαταλείπουν την πρωτεύουσα οι αδειούχοι

Τα πλοία έχουν πληρότητα που αγγίζει το 100% - Πρώτη ανάρτηση 04-08-2017 20:30

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στο λιμάνι του Πειραιά βρέθηκε το Star, στο πρώτο κύμα της αυγουστιάτικης φυγής.

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά είπαν ότι τα πλοία για τον Αργοσαρωνικό έφυγαν με πληρότητα 100%. Αντίστοιχα, τα πλοία που αναχώρησαν για Κυκλάδες είχαν πληρότητα 90-95% και το βράδυ της Παρασκευής, τα πλοία που αναχωρούν για Κρήτη έχουν πληρότητα 90%.

Αυτή είναι η εικόνα του λιμανιού την Παρασκευή το απόγευμα. Η ίδια εικόνα αναμένεται και αύριο, Σάββατο, αλλά και την Κυριακή, για εκείνους που προτιμούν τις μονοήμερες εκδρομές. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top