Γυμνάσου χωρίς να σηκωθείς από την καρέκλα του γραφείου σου

Θα ανακουφιστείς από πιασίματα και άλλες ενοχλήσεις

Οι περισσότεροι αν όχι όλοι αυτές τις μέρες της καραντίνας δουλεύουμε με τηλεργασία.

Τι συμβαίνει όμως όταν κάποιος πρέπει να κάθεται στην καρέκλα για πάνω από 8 ώρες; Σίγουρα αυτό είναι κάτι που κάθε άλλο παρά καλό κάνει στο σώμα.

Αυτή είναι η σωστή στάση όταν καθόμαστε μπροστά από υπολογιστή

Αν νιώθετε λοιπόν πως έχετε πιαστεί ή ότι πονάτε σε διάφορα σημεία του σώματός σας, μπορείτε να κάνετε κάποιες εύκολες ασκήσεις χωρίς να σηκωθείτε καν από την καρέκλα σας.

Ο γυμναστής και φυσικοθεραπευτής Δημήτρης Δήμας, μας δείχνει πέντε από αυτές που θα σε βοηθήσουν:

Γυμναστική στο σπίτι: Τέσσερις ασκήσεις για γλουτούς

1) Nα κάνεις ασκήσεις stretching εύκολα

2) Να χαλαρώσεις τους μύες σου οι οποίοι πιάνονται  απο την πολύωρη καθιστή θέση

3) Να βελτιώσεις το εύρος κίνησης των  αρθρώσεων σου4)Να ανακουφίσεις το σώμα σου από πιασίματα και ενοχλήσεις.

Περισσότερες συμβουλές για τη γυμναστική στο σπίτι αλλά και video γυμναστικής από τον Δημήτρη Δήμα μπορείς να βρεις εδώ.

Γυμναστική στο σπίτι: Αδυνάτισε μόνο με το βάρος του σώματός σου

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top