Πώς να κάψετε περισσότερες θερμίδες στο τρέξιμο

Καιρός να επανέλθουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα

τρέξιμο

Το τρέξιμο μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες και κατ’ επέκταση να διευκολύνει την απώλεια βάρους. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο παίζει το βάρος που ήδη έχεις, καθώς επίσης ο ρυθμός με τον οποίο τρέχεις και η διάρκεια των προπονήσεων.

Πώς να αγαπήσετε και να κάνετε τρόπο ζωής τη γυμναστική

Υπάρχει τρόπος να μεγιστοποιήσεις την καύση θερμίδων κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.

Για να κάψεις περισσότερες θερμίδες, θα πρέπει να τρέξεις με ρυθμό υψηλότερης έντασης, περίπου στο 80 ή 90% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού σου. Σε αυτή την ταχύτητα, δεν κάνεις σπριντ, αλλά δουλεύεις αρκετά σκληρά σε σημείο που να μην μπορείς να συνεχίσεις μια συνομιλία.

Ξεκίνησε τρέχοντας 20 λεπτά με ένταση περίπου στο 80% έως 90%. Εναλλακτικά, μπορείς να κάνεις μια προπόνηση κατά την οποία εναλλάσσεις την υψηλή με τη χαμηλή ένταση. Καθώς συνεχίζεις τη γυμναστική και το σώμα σου προσαρμόζεται, μπορείς να επεκτείνεις τον χρόνο των προπονήσεων, καθώς και τις επαναλήψεις των γύρων.

9+3 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να τα εκατοστίσεις!

Φυσικά, δεν πρέπει να τρέχεις με γρήγορο ρυθμό σε κάθε διαδρομή. Έπειτα από οποιαδήποτε έντονη προπόνηση, πρέπει να δώσεις στο σώμα σου την ευκαιρία να ανακάμψει. Θέσε ως στόχο να ολοκληρώνεις μία ή δύο διαδρομές υψηλής έντασης την εβδομάδα. Τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας, ολοκλήρωσε μεγαλύτερες διαδρομές, που είναι λιγότερο έντονες. Αυτές οι διαδρομές θα σου φανούν πιο εύκολες, επομένως θα μπορείς να τρέξεις μεγαλύτερες αποστάσεις και κατ’ επέκταση να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Πηγή: MyLife

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top